دانلود گزارش کارآموزی کارخانه سیمان بهبهان

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه سیمان بهبهان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل :

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه سیمان بهبهان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کارآموزی کارخانه سیمان بهبهان می باشد که در حجم ۴۸ صفحه با فرمت pdf (آماده پرینت و چاپ) تهیه و تدوین گردیده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

گزارش کارآموزی کارخانه سیمان بهبهان

دانلود گزارش کارآموزی کارخانه سیمان بهبهان

در این گزارش که مربوط به یک دوره کارآموزی در کارخانه تولید سیمان می باشد، علاوه بر آشنایی و معرفی کارخانه سیمان و قسمت های مهم کارخانه، به طور جزیی تر با واحد تاسیسات کارخانه و بخش های مختلف آن نیز آشنا می شوید.

فهرست مطالب:

چکیده

فصل اول

معرفی کارخانه سیمان بهبهان

آشنایی با قسمتهای مختلف کارخانه سیمان

بیان برخی نکات

فصل دوم

مطالب آموزش یافته در دوره کاراموزی

آشنایی با برخی قطعات و دستگاهها

سنسورهای بکار رفته در کارخانه سیمان بهبهان

آشنایی با برخی از سیستم های کنترلی بکار رفته در کارخانه

تاریخچه سیمان : کلمه سیمان به هر نوع ماده چسبنده ای اطلاق می شود که قابلیت به چسباندن و یکپارچه کردن قطعات معدنی را دارا باشد . در شاخه مهندسی عمران ، سیمان گردی است نرم ، جاذب آب ، چسبانیده سنگ ریزه که اساسا مرکب از ترکیبات پخته شده و گداخته شده اکسید کلسیم ، اکسید سیلسیم ، اکسید آلومینیوم و اکسید آهن می باشد . مالات این گرد قادر است به مرور ، در مجاورت هوا یا در زیر آب سخت می شود و در زیر آب در ضمن داشتن ثبات حجم ، مقاومت خود در فاصله ۲۸ روز زیر آب ماندن دارای حداقل مقاومت ۲۵۰ کیلو گرم بر سانتیمتر مربع گردد.

تاریخچه سیمان درجهان : از زمان باستان ، کاربرد مواد سیمانی سابقه ای طولانی دارد . مصریان قدیم از سنگ گچ ناخالص پخته استفاده می کردند یونانیها و رومیها سنگ آهک پخته را بکار می بردند و بعد از افزودن آب ، ماسه ، خزه ، سنگ ریزه یا آجر و سفالهای شکسته را به آهک آموختند و این اولین ساخت سیمان در تاریخ بود ….

تصویر بخشی از فایل

مطالعه بیشتر