دانلود کاملترین فایل روش های افزایش انضباط در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی

دانلود کاملترین فایل روش های افزایش انضباط در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود کاملترین فایل روش های افزایش انضباط در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی

دانش پژوهان گرامی و دانش جویان ارجمند در این قسمت تحقیقات روش های افزایش انضباط در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی را در قالب ورد و در ۵۳ صفحه قابل ویراش آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

 

چکیده دانلود کاملترین فایل روش های افزایش انضباط در بین دانش آموزان دوره ی ابتدایی

یکی از ارکان اساسی تعلیم و تربیت در شرایط کنونی، حفظ نظم و انضباط و رعایت مقرّرات

و ضوابطی استکه قبلاً توسط کارشناسان و برنامه ریزان آموزش و پرورش وضع شده اند. بی گمان بدون برقراری نظم، فراهم آوردن محیطی قابل اطمینان برای ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات با فراگیران و همکارانِ سازمانی امکان پذیر نخواهد بود.

ایجاد نظم و انضباط در مدرسه عبارت از فراهم آوردن یک سیستم حاوی قوانین و راهبردهای مناسب برای محیط مساعد و سالم جهت دستیابی به یادگیری در کلاس درس و محیط های آموزشی است. این قوانین ممکن است استانداردهای لازم برای نوع پوشاک، رفتاراجتماعی و اخلاق حرفه ای را فراهم سازند. قوانین و مقرّرات محدودیّت های معقولی هستند که دانش آموزان را از آسیب های اجتماعی حفظ می کنند و یادگیری و تدریس را به بهترین نحو ممکن مقدور می سازند.
بر اساس آن چه که پیترز بیان داشته، انضباط معمولاً به پیروی از قوانین

تعریف شده است و تنبیه به مثابه ی آن چه که زمان تخطّی از قوانین اتفاق می

افتد. هارت تنبیه را وارد کردن سنجیده ی درد و{چیز} ناخوشایند توسط

صاحب قدرت بر فرد خاطی به خاطر تخلّف تعریف می کند. افرادی که از پیترز

تبعیّت می کنند تنبیه را در بهترین حالتش یک «آزار لازم » به حساب می آورند.

 

مطالعه بیشتر