پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه ویلا در مازندران به همراه تمامی پلانها و تصاویر

پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه ویلا در مازندران به همراه تمامی پلانها و تصاویر
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه ویلا در مازندران به همراه تمامی پلانها و تصاویر

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه ویلا در مازندران به همراه تمامی پلانها و تصاویر در ۲۱ اسلاید قایل ویرایش آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Image result for ‫پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه ویلا در مازندران به همراه تمامی پلانها و تصاویر‬‎

۲۱ اسلاید – قابل ویرایش

شرح مختصر پاورپوینت تحلیل و بررسی نمونه ویلا در مازندران به همراه تمامی پلانها و تصاویر

پاورپوینت تجزیه تحلیل ویلای فردوس

ویلای فردوس با زیربنای ۳۹۰ متر­مربع در قطعه­ای جنگلی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع واقع شده است. ایده اولیه طراحی ویلای فردوس بر اساس ترکیبی از دو حجم مستقل که تامین کننده نیازهای فیزیکی پروژه می باشد شکل گرفت. استفاده از فضاهای منفی ایجاد شده در حجم و ترکیب صفحات عمودی چوبی با جداره های شیشه ای که پله ی ارتباطی بین دو طبقه را نیز به وجود می آورد، از سوی دیگر رویکردهای اصلی طرح در جهت پاسخگویی به نیازها می باشد.

سایت پروژه در شهرکی با مناظر زیبای طبیعی و در همنشینی با درختان و آبراه ها و برکه ها واقع شده است که این پتانسیل مثبت، طراحی را به سمت استفاده حداکثر از مناظر اطراف سوق می دهد و همینطور به دلیل عملکرد ویلایی این بنا، استراتژی طراحی در برخورد با آن در مقایسه با طراحی یک واحد مسکونی با سکونت دائم تفاوت هایی خواهد داشت.این پروژه در فرمت پاورپوینت و در ۲۱ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود شده است.

مطالعه بیشتر