فروش ویژه آموزش گام به گام متره ساختمان بتنی

فروش ویژه آموزش گام به گام متره ساختمان بتنی
نوع فایل
pdf
حجم فایل
29mb
نویسنده
دسته بندی
16,000 تومان

توضیحات فایل:

فروش ویژه آموزش گام به گام متره ساختمان بتنی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل آموزش گام به گام متره ساختمان بتنی در قالب pdf  در حجم فایل : ۲۹ مگابایت آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Afbeeldingsresultaat voor ‫آموزش گام به گام متره ساختمان بتنی‬‎

از آنجایی که متره کردن یک امر واجب برای دست اندرکاران ساخت و ساز و یک مهارت مهم برای  مهندسین عمران و معماری میباشد میتوان گفت مهارت و تسلط بیشتر روی متره میتواند یک امتیاز بزرگ برای هر مهندس محسوب شود ممکن است شما با این امتیاز بتوانید به راحتی در کارگاه های ساختمانی و دفاتر فنی پروژه های بزرگ استخدام شوید یا اینکه اگر ساخت و ساز را برای خودتان انجام دهید هم به مدیریت پروژه شما بسیار کمک خواهد کرد در ادامه آموزشی برای شما عزیزان تهیه شده است که در ۸۴ صفحه و بصورت گام به گام به آموزش متره کردن یک ساختمان بتنی میپردازد.

حجم فایل: ۲۹

نوع فایل: pdf

ویژگی های این کتاب ارزشمند:

۱-آموزش گام به گام و از صفر
۲-زبان ساده و قابل فهم
۳-آموزش پروژه محور و مرحله به مرحله
۴-پوشش کامل آموزش متره اسکلت بتنی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر