کامل ترین مقاله جمعدار اموال و بررسی سیستم کنترل اموال

کامل ترین مقاله جمعدار اموال و بررسی سیستم کنترل اموال
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

کامل ترین مقاله جمعدار اموال و بررسی سیستم کنترل اموال

دانش پژوهان گرامی و دانش جویان ارجمند در این قسمت مقاله جمعدار اموال و بررسی سیستم کنترل اموال در قالب ورد و در ۴۴ صفحه آماده دانلود شده و  در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

۴۴ صفحه

در قالب ورد -قابل ویرایش-آماده پرینت

چکیده کامل ترین مقاله جمعدار اموال و بررسی سیستم کنترل اموال

تنوع زیاد در اموال و گستردگی در حجم عملیات آنها باعث گردیده سیستم اموال دولتی از مشخصات منحصر به فردی برخوردار باشد. به طوری که با استفاده از این سیستم می‌توان ضمن حقظ و نگهداری سوابق اموال از صرف وقت و هزینه‌ زیاد برای ثبت سوابق مالی و انعکاس آنها در صورت‌های مالی و بودجه جلوگیری نمود. ثبت، نگهداری و کنترل اموال در سازمانها وزارتخانه های دولتی یکی از وظایف اصلی ذیحسابان و مدیران مالی میباشد. 

در صورتی که اطلاعات فرمها بصورت کامل و به موقع ثبت شوند امکان استخراج هر نوع گزارش و کنترل فراهم خواهد شد. سیستم اموال دولتی و جمعداری اموال بعنوان یکی از زیر سیستم های یکپارچه توازن به گونه ای طراحی شده که علاوه بر امکان ثبت و پردازش کلیه اطلاعات و استخراج گزارش های مورد نظر وزارت دارایی بر اساس قالب های اعلام شده، امکانات فراوان دیگری از جمله محاسبات استهلاک برای دارایی همانند سیستم حسابداری دارایی ثابت شرکتها در اختیار کاربران قرار میدهد. 

مقدمه

در هر سازمان و شرکتی ، برنامه ریزی تولید وفروش بهمراه استفاده بهینه از  منابع مختلف سازمان یکی از مهمترین فعالیت های آن سازمان بشمار می رود . برنامه ریزی تولید و تصمیم گیری در مورد منابع مختلف سازمان جهت بهبود بخشی با فرآیندهای تولید و عرضه محصولات به مشتریان نیاز به آگاهی دقیق از اطلاعات انبار آن سازمان دارد .

مطالعه بیشتر