دانلود طلایی سالنامه آماری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ۱۳۹۴

دانلود طلایی سالنامه آماری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ۱۳۹۴
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
0 تومان

توضیحات فایل:

دانلود طلایی سالنامه آماری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ۱۳۹۴

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی سالنامه آماری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در قالب pdf و در ۲۳۲ صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

در این پست سالنامه آماری راهـداری و حمـل ونقـل جـادهای ۱۳۹۴  که یکـی از معتبرترین منابع و مأخذ آماری است و هرساله با الگوی واحد تهیه و توسط دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات معاونت برنامه ریزی سازمان منتشر میشـود را برای شما مهندسین عزیز آماده دانلود کرده ایم.

ایـن رونـد از سـال ۱۳۷۵تـاکنون ادامـه داشته است. سالنامه آماری با ارائه تصویری از آمار و اطلاعات اساسی در بخـشهـای مختلـف حمـل و نقـل توانسته است بسیاری از نیازهای آماری مدیران، برنامـه ریـزان و پژوهشـگران را تـامین نمایـد و بـه همین مناسبت جایگاه ویژه ای را در میان نشریات آماری به خود اختصاص داده است. این مجموعه در ۶فصل در زمینه های امور فنی و زیربنایی، حمل ونقل کالا، حمل ونقل مسـافر،حمل ونقل بین المللی، ایمنی و ترافیک و برنامه ریزی و حمل ونقل هوشمند تنظـیم گردیـده اسـت و صفحات پایانی به خلاصه آمارهای استانی و همچنین تعاریف و مفاهیم بـه منظـور کسـب اطلاعـات استفاده کنندگان اختصاص یافته است.

 

مطالعه بیشتر