فیلم آموزش اسکچاپ در ۲۰ گام

فیلم آموزش اسکچاپ در ۲۰ گام
نوع فایل
mp4
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
35,000 تومان

توضیحات فایل:

فیلم آموزش اسکچاپ در ۲۰ گام

تاکنون بیش از ۱۰ هزار مدل سه بعدی با اسکچاپ طراحی شده است در گوگل ماهانه ۱ میلیون بار اسکچاپ و کلمات مرتبط با آن جستجو میشود ۲۲% از شرکت های بزرگ طراحی اروپایی از اسکچاپ برای طراحی استفاده میکنند بسیاری از پروژه های مطرح دنیا با اسکچاپ طراحی و پیاده سازی شده اند ودر نهایت اسکچاپ محبوبترین نرم افزار مدلسازی بین طراحان مطرح جهان شده است!

آموزش اسکچاپ به صورت ویدئویی

فیلم آموزش اسکچاپ در ۲۰ گام

در پکیج استثنایی  تمام جزئیات از آغاز،اجرا و مدیریت یک مدل سه بعدی بصورت کاملا عملی نشان داده شده تا هر کسی بعد از دیدن این پک بتواند مدل سه بعدی خود را طراحی و مدلسازی کند.از طرفی کلاس بندی این اموزش باعث می شود هر درس کوتاه و کامل باشد و افراد بتوانند در هر زمان که نیاز دارند مثل یک منبع دوباره به پکیج مراجع کنند و همچنین به دلیل تصویری و عملی بودن ویدئو بدون نیاز به اینترنت و کار با سایت حتی در اتوبوس و … با استفاده از هر وسیله ی پخش ویدئو(مثل موبایل) از آموزش ها استفاده کنند.

بعد از مشاهده این پکیج قادر خواهید بود …

طرح دو بعدی خود را با ایده مورد نظرمان در کمتر از یک ساعت سه بعدی نماییم آن را شخصی سازی نماییم و برای کاربران دیگر نمایش دهیم برای دوستان و حتی مشتریانمان طراحی حرفه ای آماده کنیم…………..

 بعد از گذراندن آموزش اسکچاپ

معمولا وقتی از یک طراح سه بعدی می خواهیم برای ما یک طراحی انجام دهد،هزینه ای بالا و زمان زیادی از ما میخواهد و در تمام مدت اجرا،استفاده و گسترش طرح ما نیازمند به همین طراح هستیم اما با استفاده از اسکچاپ ما میتوانیم از آخرین تکنولوژی طراحی (بدون دانستن حتی یک خط از دنیای طراحی)طراحی قدرتمند و حرفه ای را ایجاد و مدیریت کنیم.این پکیج آموزشی به صورت کاملا کاربردی است.

آموزش ویدئویی اسکچاپ

 

این دروه برای چه کسانی مناسب است

چه افرادی می توانند از آموزش اسکچاپ کنند. هر کسی که تمایل دارد با سریع ترین و محبوب ترین نرم افزار طراحی مدلسازی و ایجاد مدل های سه بعدی نمایند. مدیرانی که دوست دارند به سرعت مدل های سه بعدی داشته باشند. افرادی که می خواهند پروژه های مدلسازی یا رندر اجرا کنند.

و…

آموزش اسکچاپ از 0 تا صد

 

توجه:

۱- این آموزش به صورت لینک دانلودی می باشد و پکیج فیزیکی ارسال نمی شود.

۲-لینک دانلود فایل های هر جلسه به صورت جداگانه قرار داده شده است

(حداکثر حجم هر فایل ۲۰ مگابایت) تا مخاطبین به راحتی بتوانند فایل ها را

دریافت نمایند.

۳- برای دانلود فایل ها از نرم افزار Internet Download Manager استفاده

نمایید و یا بر روی لینک کلیک راست کرده و روی گزینه ی save as link… کلیک

نمایید و سپس مسیری که می خواهید فایل در آن ذخیره شود را انتخاب

نمایید.

 

مطالعه بیشتر