دانلود نقشه اتوکد فاز ۱۱ شهر پردیس

دانلود نقشه اتوکد فاز ۱۱ شهر پردیس
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

دانلود نقشه اتوکد فاز ۱۱ شهر پردیس

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکد کاربری و تفکیک قطعات اراضی فاز ۱۱ شهر پردیس (مطالعات طرح تفصیلی) می باشد که با مقیاس ۱:۷۵۰۰ به صورت فرمت DWG در ۲ فایل مجزا و کامل آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Related image

– نقشه شامل لایه های مختلف از جمله لایه کاربری اراضی و توپوگرافی (برخی مناطق) میباشد.

– قسمتی از جزئیات نقشه در عکس ها قابل مشاهده هستند.

مشخصات فاز ۱۱ شهر پردیس

فاز ۱۱ پردیس را  که  ۳۵۰۰۰ واحد می باشد را شرکت ترکیه ای به اسم کوزو پیمانکاریش را به عهده دارد. کل فاز ۱۱ متشکل از حدود ۵۶۴ بلوک ۱۵ طبقه که هر طبقه شامل ۴ واحد مسکونی می باشد (با این مجموع هر بلوک ۵۹ واحد مسکونی و یک واحد تاسیسات است) که حدود ۳۳۲۷۶ واحد میباشد.

به دلیل طراحی یک خیابان اصلی که توسط تونل به آزاد راه تهران – پردیس نیز وصل میشود به دو قسمت بخش شمالی و جنوبی تقسیم شد و به علت وسعت بزرگ فاز ۱۱ و اجرای این همه ساختمان توسط یک شرکت اجباراً برای راحتی کار فاز ۱۱ به ۵ زون تقسیم بندی شد.

زون یک: در قسمت شمالی فاز ۱۱ قرار گرفته و متشکل از ۱۰۹ بلوک می باشد که ۶۴۳۱ واحد می باشد.

زون دو: این زون در قسمت جنوبی فاز ۱۱ قرار گرفته و شامل ۱۲۶ بلوک که جمعاً ۷۴۳۴ واحد میباشد.

زون سه: زون سه در قسمت جنوبی فاز ۱۱ قرار گرفته و متشکل از ۱۱۱ بلوک که ۶۵۴۹ واحد می باشد.

زون چهار: این زون متشکل از ۱۱۰ بلوک که ۵۵ بلوک اولی آن در قسمت جنوبی و ۵۵ بلوک دوم آن در قسمت شمالی قرار گرفته که ۶۴۹۰ واحد می باشد

مطالعه بیشتر