دانلود طلایی فرم رزومه مهندسی به صورت فایل Word قابل ویرایش

دانلود طلایی فرم رزومه مهندسی به صورت فایل Word قابل ویرایش
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

 توضیحات فایل:

دانلود طلایی فرم رزومه مهندسی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود طلایی فرم رزومه مهندسی به صورت فایل Word قابل ویرایش آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

رزومه معرفی نامه ای شامل خلاصه ای از تجربیات کاری، سوابق تحصیلی و مهارتهای فرد جویای کار است. این معرفینامه میتواند بصورت تایپ شده در حداکثر یک یا دو صفحه در قالب اوراق چاپ شده و یا نسخه الکترونیکی (غالباً فایلهای doc , pdf) از سوی کارجو به کارفرما ارائه گردد.

در برخی کشور های اروپایی و آسیایی به رزومه عنوان سی وی (CV) که مخففی از عبارت Curriculum Vitae است نیز اطلاق می گردد. ارائه یک رزومه کامل و کوتاه که به صراحت بتواند مشخصات فردی و سوابق یک مهندس با تجربه را  نشان دهد از مهمترین ابزار شخصی برای کسانی که بدنبال شغل جدید در یک سازمان هستند  میباشد. لذا یک نمونه از فایل قابل ویرایش رزومه اکنون در دسترس شما مهندسین عزیز می باشد.

دانلود طلایی فرم رزومه مهندسی

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر