کامل ترین نقشه طرح تفصیلی شهر مقدس قم (DWG+PDF)

کامل ترین نقشه طرح تفصیلی شهر مقدس قم (DWG+PDF)
نوع فایل
DWG و pdf
حجم فایل
نویسنده
5,900 تومان

شرح مختصر:

کامل ترین نقشه طرح تفصیلی شهر مقدس قم (DWG+PDF)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین نقشه طرح تفصیلی شهر مقدس قم (DWG+PDF) و همچنین مقررات و ضوابط انرا (PDF)  را برای شما عزیزان با مشخصات زیر آماده دانلود کرده ایم. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

نقشه کامل و قابل ویرایش هست .

مقیاس آن صحیح و قابل محاسبه هست. 

حجم فایل :۶۰ مگابایت

برای اجرای راحت نقشه ها فونت سازگار با این نقشه ها در فایل زیپ گنجانده شده است که در صورت نشان ندادن نوشته ها در نقشه میتوانید انرا به پوشه فونت نرم افزار اتوکد بریزید.

کامل ترین نقشه طرح تفصیلی شهر مقدس قم (DWG+PDF)

معرفی شهر قم:

قُمْ  (پارسی میانه: کُنب ) از کلان‌شهرهای ایران است که در ۱۲۵ کیلومتری جنوب تهران پایتخت ایران واقع شده‌ است. این شهر در کنار رودخانهٔ قمرود و در دشت قم قرار دارد. شهر قم مرکز استان قم و نیز مرکز شهرستان قم می‌باشد.

این شهر در شاه راه مواصلاتی و حمل و نقل ایران واقع شده و از یک سو رابط بین استان‌های صنعتی ایران با تهران و از سویی دیگر رابط استان‌ها و شهرهای جنوبی ایران با استان‌ها و شهرهای شمالی است. این اهمیت منحصر به حاضر نیست و در گذشته نیز قم به دلیل قرار گرفتن در مسیر راه ابریشم دارای اهمیت ارتباطی بوده‌ است.

طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ مرکز آمار ایران شهر قم تعداد ۱٬۲۹۲٬۲۸۳ نفر جمعیت دارد. با این جمعیت قم در رتبهٔ هفتمین شهر پرجمعیت ایران قرار می‌گیرد. رشد جمعیت قم ۱٬۳ درصد است که جزء بالاترین نرخ رشد جمعیت در ایران است. بیش‌تر ساکنان شهر مسلمان و شیعهٔ دوازده امامی هستند و تعدادی از اقلیت‌های دینی زرتشتی و مسیحی در شهر ساکن هستند استان قم از نظر وسعت پس از استان البرز کوچک‌ترین استان ایران است. استان قم تنها یک شهرستان دارد.

شهرهای قم، جعفریه، پردیسان و سلفچگان مهم‌ترین شهرهای استان به‌ شمار می‌روند. از معروف‌ترین روستاهای استان قم، می‌توان به وشنوه، خاوه، فردو و کرمجگان اشاره کرد.

مطالعه بیشتر