تخفیف ویژه نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت عادی و مرکب

تخفیف ویژه نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت عادی و مرکب
نوع فایل
نرم افزار
حجم فایل
نویسنده
5,000 تومان

 توضیحات فایل:

تخفیف ویژه نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت عادی و مرکب (سود در سود)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت عادی و مرکب صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Related image

تخفیف ویژه نرم افزار محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت عادی و مرکب (سود در سود)

اولین و تنها نرم افزار محاسبه سود سپرده های کوتاه مدت به صورت واریز و برداشت منظم و نامنظم با رابط کاربری آسان برای عموم کاربران رایانه و تلفن همراه بانکداری در ایران یکی از پرسود ترین مشاغل و امیدوارترین صنعت در بورس ایران برای کسب سود است.

بانک از جمله صنعت‌های پرپتانسیل کشور ایران است که اخبار مقطعی و شایعه‌های بازار کمتر بر روی آن تاثیر می‌گذارد.

ممکن است گاهی افت محدودی در ازرش‌های این سهام مشاهده شود اما کلاً در اغلب اوقات سود آور است. بانک‌ها در ایران تاثیر پذیری بسیار محدودی از نوسانات بازار جهانی و تغییر قیمت‌ها دارند که بر مزایای سرمایه‌گذاری در آنها می‌افزاید. بانکداری مهمترین صنعت در ایران است که نه تنها از هدفمندی یارانه‌ها زیان ندیده است، بلکه تزریق یارانه‌ها به حساب مشتریان آنها نقدینگی جدیدی را در اختیارشان قرار داده است.

سود، در اصطلاح حسابداری، برابر با تفاوت درآمد و هزینه است. سود در علم اقتصاد دارای معنای متفاوتی است. سود با درآمد رابطهٔ مستقیم و بازیان، رابطهٔ معکوس دارد. سود کوتاه مدت و بلند مدت از طرق مختلف محاسبه میشود. اهمیت این موضوع مارا بر این داشت تا این نرم افزار استثنایی را آماده کنیم و دراختیار شما هموطنان عزیز قرار دهیم. امیدواریم تا حاصل زحمات ما برای شما مفید واقع شود:

مقدمه: شاید بسیاری ار مشتریان بانکها این دغدغه و خواسته را داشته باشند که بدانند آینده سپرده های کوتاه مدت انها بر اساس واریز و برداشت های فرضی یا احتمالی که در طول زندگی خواهند داشت، در طول سال یا سال های اتی چگونه خواهد بود، به مثال زیر توجه فرمایید:

سود تعلق می گیرد (وایز و برداشت در آن آزاد می باشد).

سود مرکب: پولی که شما در قالب یک حساب کوتاه مدت به بانک می سپاردید بانک با ان کار کرده و طی قرارداری که با شما بسته است سود آن را در یک تاریخ مشخص به حساب کوتاه مدت شما واریز می نماید. حال چنانجه شما سود واریزی را برداشت نکنید و آن را برای ماه بعد به همراه اصل سپرده خود در اختیار بانک قرار دهید بانک می بایست به مانده جدید شما یعنی اصل و سود جمع شده ، سود پرداخت نماید . این فرایند را محاسبه سود مرکب می گویند.

مثال : اگر حسابی به شرح ذیل داشته باشید و روز وایز سود ۲۴ ام هر ماه باشد:

۲ : ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ۱۳۹۶/۱۰/۲۰

۱ : ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ۱۳۹۳/۰۸/۱۸

اگر واریزی های فوق مربوط به یک حساب کوتاه مدت باشد شما نمی توانید تعداد روز های بین دو تاریخ را محاسبه و از فرمول معروف زیر سود آن را محاسبه کنید:

سود = مبلغ * روز * نرخ/ ۳۶۵۰۰۰

نکته: رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده بوده قابل استفاده برای تمام کاربران رایانه در هر سطحی می باشد.

– نسخه ویندوز دارای امکان دریافت ورودی از فایل اکسل و محاسبه انواع

سپرده و صورت های مالی به صورت واریز و برداشت منظم م نامنظم (روزانه) را می باشد. (برای اولین بار)

– نسخه اندروید نرم افزار قابلیت محاسبه سود انواع سپرده کوتاه مدت به صورت واریزی های منظم را دارد.

– این نرم افزار برای ویندوز و اندروید میباشد در ویندوز با ورژن exe و در اندروید با apk قابل نصب می باشد.

مطالعه بیشتر