فروش ویژه فایل لغات کتاب لزگی (زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی)

فروش ویژه فایل لغات کتاب لزگی (زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی)
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

فروش ویژه فایل لغات کتاب لزگی (زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل لغات کتاب لزگی زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی در قالب فایل pdf آماده دانلود شده میباشد. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

لغات کتاب لزگی (زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی)

من تمامی لغات هر ۱۲ مهارت لزگی را تک به تک از متون, سوالات و حتی تمامی لغات جداول آخر متون نوشتم و به جرات میتونم بگم هیچ لغت جدیدی را از قلم نیافتاده و در نوشتن معنی لغات تمامی معانی هر لغت را نوشته ایم نه فقط یک یا دو تا از معانی رو، زیرا تجربه ثابت کرده که هر کدام از معانی یک لغت مورد توجه طراحان سوالات میباشد. گرچه خودم مهارتهای لزگی رو به ترتیب نخوانده ام ولی هنگام تایپ کردن حداکثر سعی خودمو کردم که مهارتها رو به ترتیب جدا کرده و بنویسم.

از آنجاییکه در کنکور کارشناسی ارشد تنها عامل مهم در پاسخگویی به سوالات زبان فقط دامنه لغات بالا میباشد و از قواعد سوال نداریم، پس به جای اینکه وقت خودتون رو صرف پیدا کردن معنی لغات از دیکشنری و نوشتن آن تو دفتر کنید(کاری که ۶ ماه از وقت منو گرفت و نتونستم همه لغات را مرور کنم) از این محصول فوق العاده استفاده کنید.

فروش ویژه فایل لغات کتاب لزگی (زبان کارشناسی ارشد علوم پزشکی)

بعد از تهیه محصول خودتون خواهید دید که چقدر از رقبای خود جلو افتادید و چقدر وقت بیشتری خواهید داشت برای مطالعه بیشتر و لذت خواهید برد از این که از الان دارید همه لغات رو یاد میگیرید.

مطمئن باشید اگر این ۲۵۴ صفحه لغات لزگی را یاد بگیرید در واقع به ۹۵% آمادگی خود رسیده اید و باید به همراه این لغات فقط تست بزنید.

افراد موفق بهای موفقیت را می پردازند، قیمت این محصول حتی کمتر از یک پیتزا است, آیا یک پیتزا از موفقیت شما مهمتر است؟!! انتخاب با توست یا اینجایی که هستی یا اونجایی که میخواهی .

مشخصات محصول

۱– تعداد صفحات: ۲۵۴ صفحه (تعداد لغت در هر صفحه به طور متوسط ۱۸ عدد)

۲– فرمت pdf

۳– در بر دارنده تمامی لغات هر ۱۲ مهارت لزگی+ لغات بسیاری از متون سنوات گذشته

مطالعه بیشتر