پروژه مهندسی عمران هیدرولیک کانال های باز

پروژه مهندسی عمران هیدرولیک کانال های باز
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

 توضیحات فایل:

پروژه مهندسی عمران هیدرولیک کانال های باز

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی پروژه مهندسی عمران هیدرولیک کانال های باز در قالب pdf و در ۲۲ صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

پروژه هیدرولیک کانالهای باز+۲ جزوه کامل درس مهندسی عمران

هیدرولیک کانال های باز یکی از زیر شاخه‌های هیدرولیک سطح آزاد است که جریان مایع در کانال‌های روباز را مطالعه می‌کند.

در میان روش های انتقال آب استفاده از نیروی ثقل و به حرکت در آوردن آب به صورت جریان با سطح آزاد  به همراه ایجاد کانال ها و سازه های هیدرولیکی مربوط نظیر سرریزها، دریچه ها و …..

از متداول ترین روش ها در در آبیاری و آبرسانی می باشد که شناخت مهندسین و متخصصین را از قوانین حاکم بر اینگونه جریان ها تحت عنوان هیدرولیک کانال های باز ضروری می نماید. در هیدرولیک کانال های باز ضمن تبیین اصول و قوانین حاکم بر جریان های آزاد و کاربردهای آن ها و نیز بررسی جریان های متغییر تدریجی و مکانی در آبراهه ها، به اصول هیدرولیکی حاکم بر تاسیساتی نظیر دریچه ها و سرریزها به عنوان سازه های کنترل کننده جریان پرداخته می شود. ازاین رو پروژه ای شامل طراحی بتنی و خاکی کانال ، طراحی حوضچه آرامش، طراحی دریچه و محاسبات جریان متغییر تدریجی تقدیم می گردد.

پروژه مهندسی عمران هیدرولیک کانال های باز

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر