دانلود فایل نرم افزار شکسته نستعلیق آدوس Adoos

دانلود فایل نرم افزار شکسته نستعلیق آدوس Adoos
نوع فایل
نرم افزار
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,900 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

دانلود فایل نرم افزار شکسته نستعلیق آدوس Adoos

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل دانلود فایل نرم افزار شکسته نستعلیق آدوس Adoos تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

نرم افزار مشهور و حرفه ای در زمینه تایپ نستعلیق شکسته، با کارآیی بسیار راحت قابل استفاده در انواع سیستم عامل ۳۲ بیتی (XP-7-8 و …)، پشتیبانی راحت از زبان فارسی و علائم نگارشی، با این نرم افزار شکسته نویسی کنید و بعد از کپی کردن آن به فتوشاپ طراحی های خود را بسیار زیبا و گرافیکی کنید.

شرح مختصر:

کار با این نرم افزار بسیار ساده هست. کافیست یکبار در طراحی های خود از آدوس استفاده کنید. خواهید دید که طراحی شما با بقیه فرق خواهد داشت و این فرق به زیبایی طراحی شما بر خواهد گشت.

این نرم افزار از سری فونت های جدید فارسی است که طرفداران زیادی پیدا کرده است.

بعد از ویرایش نهایی ، با پرینت اون می تونید از طریق نرم افزارPDFCreator که در اینترنت رایگان هست، صفحه رو بصورت پی دی اف ذخیره و در نرم افزار های دیگه استفاده کنید.

شما می توانید فایل با مشخصات ذکر شده در بالا را از طریق همین صفحه دانلود بفرمایید. این سایت با دارا بودن بانک اطلاعات گسترده از فایل های مورد نیاز جامعه بهترین مکان برای جست و جوی فایل های مورد نیاز می باشد. صدها هزار فایل با عناوین مختلف جهت دانلود گردآوری شده است. تحقیق، مقاله،پروژه، کتاب، جزوه و فایل های کم یاب  از جمله فایل های موجود در سایت جهت دانلود هموطنان عزیز می باشد. برخی از فایل ها رایگان و برخی پولی می باشند که در صورت پرداخت وجه لینک دانلود ظاهر خواهد شد. همه فایل ها دارای پشتیبانی بوده و در صورت بروز مشکل می توانید از طریق صفحه تماس با ما در سایت فروشنده اقدام به حل مشکل خود نمایید.

دانلود فایل نرم افزار شکسته نستعلیق آدوس Adoos

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر