کامل ترین متن تحقیق درباره سوخت پاک سوخت هیدروژنی

کامل ترین متن تحقیق درباره سوخت پاک سوخت هیدروژنی
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

 توضیحات فایل:

کامل ترین متن تحقیق درباره سوخت پاک سوخت هیدروژنی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل تحقیق درباره سوخت پاک سوخت هیدروژنی در قالب ورد و در ۱۵ صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Related image

فهرست کامل ترین متن تحقیق درباره سوخت پاک سوخت هیدروژنی

۱- مقدمه

۲- آلودگی هوا چیست؟

۳- آلودگى هوا چه علائمى در فرد ایجاد مى‌کند؟

۴- تاثیر آلودگى هوا بر سلامتی

۵- خودروهایی از جنس آب

۶- هیدوژن، پاسخی برای آینده

۷- پیل سوختی، روش خودروسازان آمریکایی

۸- موتورهای درون‌سوز هیدروژنی بی‌.ام.‌و راهی دیگر

۹- سوخت خطرناک

۱۰- آینده منتظر هیدروژن

۱۱- آیا هیدروژن سوخت ایده‌آل ماشین‌هاست؟

۱۲- استفاده از سوخت هیدروژن در وسایل نقلیه و تولید برق افزایش می یابد

۱۳- چالش و پیشرفت

۱۴- در جاده

مقدمه

در حال حاضر شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون انسان بر روی کره زمین زندگی می‌کنند و این آمار تا سال ۲۰۲۰ به هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر خواهد رسید. در همین حال پیش‌بینی می‌شود، در مدت زمان فوق شمار افرادی که صاحب خودرو می‌شوند ۱۲ تا ۱۵ درصد رشد داشته باشد و این بدان معنی است که تعداد خودروها که در حال حاضر در حدود ۷۷۵ میلیون دستگاه برآورد شده است، تا سال ۲۰۲۰ به بیش از یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دستگاه خواهد رسید. بنابراین کاهش مصرف سوخت و آلاینده‌های محیط زیست اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند که در این میان شرکت خودروسازی جنرال موتورز آمریکا با معرفی تکنولوژی پیل سوختی هیدروژنی توانسته است امید به جابجایی بدون آلودگی رادر آینده افزایش دهد.

لذا  توسعه خودروهای پیل سوختی به سرعت در جهان در حال رشد است، به طوری که در حال حاضر شرکت‌های خودروسازی جنرال موتورز و اوپل بیش از یک میلیارد دلار صرف تحقیقات در این تکنولوژی کرده‌اند.

“هیدروژن ۳ اوپل” ثابت کرده است که رانندگی با خودروهای متفاوت، مسیر خود را از آزمایشگاه به جاده هموار کرده است و نمونه اولیه آن در حال حاضر با همکاری شرکت سازنده مبلمان ایکیا (IKEA) در حال گذراندن آزمایشهای متفاوت است و سکوئل (Seqel) جنرال موتورز به تولید خودروهای با پیل سوختی نزدیک‌تر شده است.

مطالعه بیشتر