ارزانترین فایل نقشه اتوکد شهر ارومیه با فرمت dwg

ارزانترین فایل نقشه اتوکد شهر ارومیه با فرمت dwg
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
3,900 تومان

 توضیحات فایل:

ارزانترین فایل نقشه اتوکد شهر ارومیه با فرمت dwg

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی نقشه اتوکد شهر ارومیه با فرمت dwg در ۱ شیت جامع و کامل آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

اتوکد نقشه طرح تفصیلی شهر ارومیه

شرح مختصر:

دانلود نقشه اتوکد طرح تفصیلی شهر ارومیه با جزئیات کامل و دقیق (در حد قطعه بندی با فرمت dwg)

قابل ویرایش و تغییر  با مقیاس صحیح

تست شده و سالم 

قابل استفاده برای اساتید ,مهندسان,شهرسازان و معماران

این فایل حاوی پلان اتوکد نقشه شهر ارومیه می باشد که به صورت فرمت DWG در ۱ شیت جامع و کامل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

طرح تفصیلی 

 

عبارت از طرحی است که بر اساس معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهر نحوه استفاده از زمین‌های شهری در سطح محلات مختلف شهر و موقعیت و مساحت دقیق زمین برای هر یک از آنها و وضع دقیق و تفصیلی شبکه عبور و مرور و میزان تراکم جمعیت و تراکم ساختمانی در واحدهای شهری و اولویتهای مربوط به مناطق بهسازی و نوسازی و توسعه و حل مشکلات شهری و موقعیت کلیه عوامل مختلف شهری در آن تعیین می‌شود و نقشه‌ها و مشخصات مربوط به مالکیت بر اساس مدارک ثبتی تهیه و تنظیم می‌گردد…………….

ارزانترین فایل نقشه اتوکد شهر ارومیه

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر