دانلود فایل پروژه ماشین حساب مهندسی با زبان ویژوال بیسیک

دانلود فایل پروژه ماشین حساب مهندسی با زبان ویژوال بیسیک
نوع فایل
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

 توضیحات فایل:

دانلود فایل پروژه ماشین حساب مهندسی با زبان ویژوال بیسیک

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی پروژه ماشین حساب مهندسی با زبان ویژوال بیسیک آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫پروژه : ماشین حساب مهندسی با زبان ویژوال بیسیک‬‎

شرح مختصر : 

پروژه ماشین حساب یکی از برنامه هایی است که زیاد در گوشی های موبایل زیاد مورد استفاده قرار می گیرد ولی معمولا ماشین حساب های پیش فرض ، امکانات لازم برای انجام امور مهندسی و محاسبات پیچیده را ندارند به همین علت برخی کاربران به یک ماشین حساب جداگانه نیاز پیدا می کنند.  این پروژه یک ماشین حساب زیبا و با امکانات مهندسی است که با زبان ویژوال بیسیک ۶ نوشته شده است. این پروژه بسیاری از امکانات یک ماشین حساب مهندسی را در قالب یک نرم افزار گردآوری کرده است.

زبان ویژوال بیسیک

ویژوال بیسیک توسعه یافته زبان برنامه‌ نویسی  بیسیک  می‌باشد.  بیسیک توسط پروفسور جان کمنسی و توماس کرتز از کالج دارتموث برای نوشتن برنامه‌های ساده ایجاد شد. طراحی آن از اواسط دهه ۱۹۶۰ آغاز گردید.

ویژوال بیسیک تا نسخه ۳ به صورت ۱۶ بیتی بود. از نسخه ۵ به بعد فقط ویرایش ۳۲ بیتی آن ارائه شد. (نسخه ۴ هم به صورت ۱۶ بیتی و هم به صورت ۳۲ بیتی عرضه شده بود)

ویژوال بیسیک از نسخه ۶ به بعد بر پایه چارچوب دات‌نت (NET.) ارائه شد. اگر چه با ظهور ویژوال بیسیک دات نت اکثر برنامه‌ نویسان ویژوال بیسیک ۶ به آن گرویدند، ولی نسخه ۶ همچنان طرفداران ویژهٔ خود را جهان دارد که تاکنون در بین کلی از زبان‌های برنامه‌نویسی یک مورد خاص به حساب می‌آید.

دانلود فایل پروژه ماشین حساب مهندسی با زبان ویژوال بیسیک

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر