آموزش گام به گام نحوه اتصال تلفن همراه و رایانه به تلویزیون (تصویری)

آموزش گام به گام نحوه اتصال تلفن همراه و رایانه به تلویزیون (تصویری)
نوع فایل
mp4
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
8,900 تومان

توضیحات فایل:

آموزش گام به گام نحوه اتصال تلفن همراه و رایانه به تلویزیون (تصویری)

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی آموزش گام به گام نحوه اتصال تلفن همراه و رایانه به تلویزیون  بصورت تصویری آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

جدید: نسخه اندرویدی آموزش، به مجموعه اضافه شد.

 آموزش گام به گام و تصویری :

نحوه ارسال و نمایش انواع فایل های صوتی و تصویری به صورت بی سیم

(وایرلس) از تلفن همراه و رایانه به تلویزیون های هوشمند سامسونگ

آموزش فارسی + نرم افزارهای مورد نیاز

نسخه : اندروید + ویندوز

اگر دوست دارید بدونید که چطور می توان فیلم ها ، عکسها و فایل های صورتی موجود در رایانه و تلفن همراه رو به طور مستقیم، بدون اینکه از کابل و یا فلش مموری بر روی تلویزیون تماشا کرد، این بسته آموزشی، که حاوی آموزش کام به گام فارسی و نرم افزار های مربوطه است را دانلود نمایید.در این پکیج آموزشی به شما آموزش داده خواهد شد که چگونه بدون استفاده از ابزار های سخت افزاری، فایل های صوتی و تصویری خود را بصورت بی سیم و از طریق وایرلس به تلویزیون منتقل و از تماشای انها لذت ببرید.

شما می توانید تمام فایل های صوتی و تصویری رایانه و تلفن همراه خود را بدون اینکه کابل و یا فلشی به تلویزیون وصل نمایید تماشا کنید! عکس ، فیلم و فایلهای صوتی رایانه و تلفن همراه خود را بدون استفاده از ابزارهای سخت افزاری بر روی صفحه بزرگ تلویزیون منزل تماشا کنید. این آموزش و برنامه ها به شما اجازه می دهد تا تصاویر ، فیلم ها و موسیقی  های موجود در دستگاه اندرویدی و ویندوزی خود را به تلویزیون ارسال کنید.

مطالعه بیشتر