no-img
فایل فولدر

مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی - فایل فولدر


فایل فولدر

ادامه مطلب

PPT
مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی
ppt
۱۳۹۶-۰۵-۳۰
3MB

مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی


 

مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی:
مدیریت:

چرا یک فرد حاضر است برای یک کفش ورزشی ۱۵۰ دلار هزینه نماید؟چرا در برخی کشورها هزینه های ورزش و فعالیت بدنی  بخش قابل قبولی از سبد اقتصادی خانواده را به خود اختصاص  میدهد؟

چرا  در برخی کشور ها صنعت ورزش ، دو برا بر صنعت خودروسازی  و هفت برابر صنعت سینما ،رشد پیدا کرده است؟

چرا سی ثانیه تبلیغات در زمان پخش مسابقات, سه میلیون دلار ارزش دارد؟

چرا فلوکس واگن ۱۰۰ میلیون دلار به المپیک چین کمک می نماید

حامیان از قدیم بوده اند ولی امروز نیاز به آنها بیشتر احساس می شود، چون هزینه ها و توقعات بیشتر شده است .

اولین حمایت کننده گان پادشاهان بودند

– تفریح

– بزرگ جلوه دادن خود

– سخاوتمند جلوه دادن

ثروتمندان یونان باستان از جشنواره های ورزشی و هنری

اشراف روم، از گلادیاتور ها

۱۸۵۲ راه آهن انگلستان

۱۸۶۱، اسپرز و پوند اولین تور کریکت استرالیا

۱۸۸۹ مانسین اولین حمایت کننده المپیک مدرن

۱۸۹۸    از فوتبال

فقدان بحث در متون بازاریابی پایه
بخشی ازعناصر تبلیغاتی بازاریابی

حمایت در مقابل بخشش ها
سر در گمی رایج بین مفاهیمی چون ، صدقه ، احسان ، پشتیبانی و کمک

حمایت از رسانه ها در مقابل حمایت از رویداد
مسابقات راگبی انگلیس ، هینز ، ITV  ،شرکت سونی

حمایت به عنوان وسیله تبلیغات بازرگانی

حمایت به عنوان یک ارتباط (پیوند):

 

تعریف پاپ از حمایت مالی کاملتر از تعاریفی است که در بالا ذکر شده و به این صورت

است : حمایت مالی یعنی فراهم سازی منابع (از جمله ، پول ، نیرو ، تجهیزات ) از طریق

یک سازمان (حمایت کننده ) به طور مستقیم برای یک مرجع صاحب اختیار یا یک شخص

(حمایت شونده ) با این هدف که حمایت شونده را قادر سازد تا فعالیت هایی را در ازای

منافع تبلیغاتی حمایت کننده دنبال کند و بصورت اهداف مشترک بازاریابی یا رسانه ای بیان می شود.

 

 برای دریافت ادامه مطالب لطفا به لینک زیر مراجعه نمایید.

۳,۰۰۰ تومان – خرید


موضوعات :
جزوه ها

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید