پاورپوینت مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی

پاورپوینت مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی در ۷۱ اسلاید قابل ویرایش آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت مدیریت برنامه های حمایتی در ورزش قهرمانی

چرا یک فرد حاضر است برای یک کفش ورزشی ۱۵۰ دلار هزینه نماید؟ چرا در برخی کشورها هزینه های ورزش و فعالیت بدنی بخش قابل قبولی از سبد اقتصادی خانواده را به خود اختصاص  میدهد؟

چرا  در برخی کشور ها صنعت ورزش ، دو برا بر صنعت خودروسازی  و هفت برابر صنعت سینما ، رشد پیدا کرده است؟ چرا سی ثانیه تبلیغات در زمان پخش مسابقات سه میلیون دلار ارزش دارد؟ چرا فلوکس واگن ۱۰۰ میلیون دلار به المپیک چین کمک می نماید حامیان از قدیم بوده اند ولی امروز نیاز به آنها بیشتر احساس می شود، چون هزینه ها و توقعات بیشتر شده است .

اولین حمایت کننده گان پادشاهان بودند

– تفریح

– بزرگ جلوه دادن خود

– سخاوتمند جلوه دادن

ثروتمندان یونان باستان از جشنواره های ورزشی و هنری

اشراف روم، از گلادیاتور ها

۱۸۵۲ راه آهن انگلستان

۱۸۶۱ اسپرز و پوند اولین تور کریکت استرالیا

۱۸۸۹ مانسین اولین حمایت کننده المپیک مدرن

۱۸۹۸ از فوتبال

فقدان بحث در متون بازاریابی پایه
بخشی ازعناصر تبلیغاتی بازاریابی

حمایت در مقابل بخشش ها
سر در گمی رایج بین مفاهیمی چون ، صدقه ، احسان ، پشتیبانی و کمک

حمایت از رسانه ها در مقابل حمایت از رویداد
مسابقات راگبی انگلیس ، هینز ، ITV  ،شرکت سونی

حمایت به عنوان وسیله تبلیغات بازرگانی

حمایت به عنوان یک ارتباط (پیوند):

تعریف پاپ از حمایت مالی کاملتر از تعاریفی است که در بالا ذکر شده و به این صورت است : حمایت مالی یعنی فراهم سازی منابع (از جمله ، پول ، نیرو ، تجهیزات ) از طریق یک سازمان (حمایت کننده ) به طور مستقیم برای یک مرجع صاحب اختیار یا یک شخص (حمایت شونده ) با این هدف که حمایت شونده را قادر سازد تا فعالیت هایی را در ازای منافع تبلیغاتی حمایت کننده دنبال کند و بصورت اهداف مشترک بازاریابی یا رسانه ای بیان می شود.

مطالعه بیشتر