دانلود مستقیم نقشه اتوکد منطقه ۸ شیراز

دانلود مستقیم نقشه اتوکد منطقه ۸ شیراز
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

دانلود مستقیم نقشه اتوکد منطقه ۸ شیراز

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکد منطقه ۸ شیراز که مربوط به طرح تفصیلی این منقطه بوده و دوره های تاریخی رشد و گسترش این منطقه را نشان می دهد را گردآوری کرده ایم. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

چون برای بسیاری از دانشجویان شهرسازی تهیه نقشه کد منطقه (نقشه پایه) کاری دشوار و بسیار سخت است در این بخش فایل های کد مناطق قرار می گیرد.

منطقه ۸ شیراز:

وسعت منطقه: ۳۵۰ هکتار

درصد جمعیت ساکن در منطقه در روز ۵۰۰ هزار تن و در شب ۱۵۰ هزار تن می‌باشد.

۱۹ خیابان مهم در سطح منطقه شامل: خیابان‌های شهناز، فردوسی، تیموری، هجرت، سعدی، ۲۲ بهمن، ناصر خسرو، کریم خان زند، لطفعلی خان زند، طالقانی، داریوش، پیروزی، قآنی شمالی، حسینی، احمدی، سیبویه، زینبیه، آستانه، بلوار شهید دستغیب و …

محله‌های شیراز شامل: محله لب آب، محله دروازه کازرون، محله بالاکف، محله بیات، محله اسحاق بیگ، محله سردزک، محله سنگ سیاه، محله کلیمیها، محله درب شیخ، محله درب شاهزاده

منطقه هشت، منطقه تاریخی فرهنگی شیراز نامیده می‌شود و مهمترین و با ارزش‌ترین منطقه شهر شیراز است. در واقع این منظقه شیراز قدیم می‌باشد که طی فرایندهای رشد و توسعه شهری و افزایش جمعیت به عنوان زیر مجموعه‌ای از کل شهرداری آمده که دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشد وجود بیش از ۴۰۰ اثر بار ارزش، ۸ دروازه و ۱۲ مرکز و چندین محور فرهنگی می‌تواند تبلوری از شیوه زندگی، روابط اجتماعی، آداب و رسوم، باورها، تاریخ و هنر و به‌طور کلی بیانگر هویت تاریخی و فرهنگی هر دوره باشد. حفظ و نگهداری و مرمت این آثار و مجموعه‌ها علاوه بر این که زندگی دوباره‌ای به این آثار می‌دهد، از نظر اقتصادی و اجتماعی نیز هویت تاریخی فرهنگی شهر شیراز را زنده می‌کند.

دانلود مستقیم نقشه اتوکد منطقه ۸ شیراز

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر