کامل ترین نقشه GIS منطقه ۱۰ شیراز

کامل ترین نقشه GIS منطقه ۱۰ شیراز
نوع فایل
شیپ فایل
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
17,000 تومان

توضیحات فایل:

کامل ترین نقشه GIS منطقه ۱۰ شیراز

دانش پژوهان گرامی در این بخش نقشه gis منطقه ۱۰ شیراز شامل شیپ فایلها و یک فایل mxd می باشد. لازم به ذکر است که این نقشه GIS مربوط به طرح بازنگری تفصیلی شیراز است.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت دانلود نمایید.

شیپ فایلهای نقشه GIS منطقه ۱۰ شیراز :

ساختمانها (عرصه و عیان) با مشخص بودن کاربری اماکن شاخص

پهنه بندی طرح بازنگری تفصیلی

محور معابر (عرض موجود و عرض اصلاحی)

زیر گذر

رفوژ

خروجی ایستگاه های مترو

حرایم طبیعی و مصنوع

کاربری های تثبیت شده-قطعی و قابل تغییر

محدوده منطقه ۱۰ شیراز

براساس مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز و با اضافه شدن منطقه ۱۰ شهرداری، تعداد مناطق شهرداری در این کلان‌ شهر به ۱۰ منطقه افزایش یافت.براساس این مصوبه، منطقه ۱۰ شهرداری از محدوده استحفاظی گویم تا ابتدای کمربندی را شامل خواهد شد.  براساس پیشنهاد شورای اسلامی شهر شیراز و به استناد نظر مشاور، مقرر شد بخشی از منطقه یک شهرداری شیراز به محدوده جغرافیایی منطقه ۶ اضافه شود. براساس قانون هر یک از مناطق شهرداری در کلان‌ شهرها باید حداقل‌ها و حداکثرهایی را به لحاظ تعداد محله و سرانه جمعیت، داشته باشد.طبق مصوبه شورای شهر شیراز، مرز جدید منطقه ۶ شهرداری در این کلان‌شهر، از خیابان همت شمالی در شرق تا کمربندی منتهی به اکبرآباد، در سمت غرب خواهد بود. براساس تقسیمات جدید، شهرک‌های آرین،‌ گلستان،‌ بهشتی، بزین،‌ گلدشت حافظ و محدوده غربی کمربندی شمال غرب شیراز، جزو منطقه ۱۰ شهرداری قرار گرفته است.

کامل ترین نقشه GIS منطقه ۱۰ شیراز

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر