برترین پاورپوینت نمای دو پوسته و تحلیل ساختمان های دو پوسته (ppt)

برترین پاورپوینت نمای دو پوسته و تحلیل ساختمان های دو پوسته (ppt)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

توضیحات فایل:

برترین پاورپوینت نمای دو پوسته و تحلیل ساختمان های دو پوسته (ppt)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت نمای دو پوسته و تحلیل ساختمان های دو پوسته در ۳۱ اسلاید  آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

شرح مختصر:

این پاورپوینت شامل ۳۱ اسلاید میباشد,برای درس معماری همساز با اقلیم کارشناسی ارشد تهیه و تنظیم شده است در مورد موضوعاتی همچون, تاریخچه ی نماهای  دو پوسته, دلیل استفاده از نمای پوسته, دلیل استفاده از نماهای دوپوسته, معایب و  مزایای نماهای دوپوسته, وظیفه ی جداره ها در گذشته و امروزه در مابین نماهای  دو پوسته, تعریف نماهای دوپوسته, طبقه بندی نماهای دو پوسته از جمله مسیر حرکت  هوا و نوع پوسته و هندسه ی حفره, و اینکه کدوم بهتر هستند و کدوم بهتر نیستند, کارایی نماهای دوپوسته در زمستان و تابستان همراه با دتیل آنها, انواع نماهای دو پوسته همراه با دتیل های ان ها که چگونه عمل میکنند, دتیل هایی از کارایی نماهای دو پوسته در سرمایش و گرمیش طبیعی, استاندارد های نماهای دو پوسته ……………

دوستان اگه دنبال این پروژه هستید بهتون قول یدم با ارائه ی این پاورپوینت بهترین ارائه در کلاس را خواهید داشت…

پاورپوینت نمای دو پوسته و تحلیل ساختمان های دو پوسته

 نمای دو پوسته ای

یک نمایه دو لایه (انگلیسی: Double-skin facade) است که در منچستر ساخته شده است، لایه قهوه‌ای بیرونی به وسیله یک داربست به لایه سفید داخلی وصل شده داربست یک فضای عبور و مرور بتن هر دو لایه بردی بارگیری، سایه خورشیدی و تعمیرات ایجاد می‌کنند.

نمایه دولایه شامل دو لایه می‌باشد که یک فضای خالی جریان هوا بین آنها وجود دارد. بادگیری این حفره می‌تواند بصورت طبیعی یا با پنکه و مکانیکی صورت گیرد، جدا از در نظر گیری نوع حفره خالی بین دو لایه مقصد ورود باد  به شرایط هوایی و نحوه استفاده، مکان و زمان استفاده از ساختمان و  استراتژی HVAC بستگی دارد.

نمونه موردی

دوتا از ساختمانهایی هستند که از این روش نمای دو لایه استفاده کرده‌اند، هر  دو این ساختمانها محیط زیستی با توجه به در نظر گیری سایز ساختمان بسیار  حائز اهمیت می‌باشد. پنجره‌های مثلث شکلی بر روی پوسته خارجی ……….

مطالعه بیشتر