دانلود پروژه طراحی گیربکس و شفت با تخفیف ویژه

دانلود پروژه طراحی گیربکس و شفت با تخفیف ویژه
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پروژه طراحی گیربکس و شفت با تخفیف ویژه

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی در این بخش پروژه طراحی گیربکس و شفت با کیفیت خوب و با فرمت pdf و در ۳۰ صفحه آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

گیربکس چیست:

گیربکس (Gearbox) یا جعبه دنده وظیفه انتقال قدرت و تغییر(کاهش و یا افزایش) گشتاور و دور را دارد. گیربکس درواقع یک واسطه بین منبع تغذیه(Power Supply) و مصرف کننده می باشد. در بعضی از ماشین آلات و دستگاههایی که در حین کار نیاز به افزایش یا کاهش سرعت دورانی داریم نیاز به سیستمی می باشد که این کار را انجام دهد. بطور مثال خودرویی که از شیب تندی بالا می رود، نیاز به گشتاور و قدرت زیادی دارد. و یا خودرویی که با سرعت زیادی حرکت می کند، نیاز به سیستمی می باشد که گشتاور را تبدیل به سرعت بالا نماید. کاربردهای گیربکس و یا جعبه دنده در زندگی ما از زمان اختراع چرخ و قرقره شروع شده تا به امروز که به اوج شکوفایی صنعتی رسیده است. در این پروژه مراحل طراحی گیربکس، شفت، خار و… با نرم افزارهای SolidWorks و MechSoft انجام شده است.

پروژه طراحی گیربکس و شفت

شما می توانید فایل با مشخصات ذکر شده در بالا را از طریق همین صفحه دانلود بفرمایید. این سایت با دارا بودن بانک اطلاعات گسترده از فایل های مورد نیاز جامعه بهترین مکان برای جست و جوی فایل های مورد نیاز می باشد. صدها هزار فایل با عناوین مختلف جهت دانلود گردآوری شده است. تحقیق، مقاله،پروژه، کتاب، جزوه و فایل های کم یاب  از جمله فایل های موجود در سایت جهت دانلود هموطنان عزیز می باشد.

مطالعه بیشتر