کامل ترین متن فایل پروژه موتور جت

کامل ترین متن فایل پروژه موتور جت
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
70,000 تومان 5,500 تومان

توضیحات فایل:

کامل ترین متن فایل پروژه موتور جت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل کامل ترین متن فایل پروژه موتور جت را با فرمت word (قابل ویرایش) در ۲۰ صفحه تهیه شده و آماده دانلود شده است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

Afbeeldingsresultaat voor ‫کامل ترین متن فایل پروژه موتور جت‬‎

فهرست مطالب کامل ترین متن فایل پروژه موتور جت

فصل اول: مقدمه درباره موتور جت

انواع هواپیماها از نوع موتور
موتور توربو پرا
موتور توربو فن
موتور توربو شفت
موتور رم جت
تاریخ مختصر موتور جت
مکانیزم موتور توربو جت بطور خلاصه

فصل دوم: ساختمان موتور توربینی 

ساختمان موتور توربینی
مدخل هوا

فصل سوم: قطعات فرعی و کمکی 

موتورهای (جریان -گریز از مرکز)
موتورهای (جریان – محوری)

فصل چهارم: تحلیل ترمودینامیکی موتور جت 

اهداف تحلیل
بررسی و تحلیل چرخه برایتون
محفظه احتراق
توربین
تشکیلات تجربی
اجزای موتور
ابزار و وسایل
خلاصه‌ای درباره رم جت و اسکارم جت
فواید رم جت ها
معایب رم جت ها

فصل اول: مقدمه درباره موتور جت

انواع هواپیماها از نوع موتور ( Power plant )
موتور پیستون پراپ :
پراپ مخفف کلمه ( Propeller ) و به معنی پروانه (ملخ) هواپیما می باشد. در این گونه موتورها نیروی پیش ران ( Propulsiox ) توسط پروانه تولید می شود که پروانه نیز بوسیله موتور پیستونی می چرخد محدودیت استفاده از این موتورها وزن آنها است زیرا در صورتی که نیروی زیادی از این موتورها بخوانیم باید موتورهایی با وزن بسیار زیاد طراحی گردند. تصاویر ص۱۰
( موتور توربوپرا ) پراپ جت یا توربو ملخ:
در این موتورها نیروی اصلی توسط پروانه تولید می شود ولی چرخش پروانه توسط موتور جت صورت می گیرد. هواپیمای ایران ۱۴۰ ( An-140 ) نیز از این گونه موتورها بهره می گیرد .
موتور توربو جت :
به زبان ساده این موتورها آزمایش‌های مربوط به هوا را از ورودی (Inlet) به ذاخل کشیده و پس از آنکه انرژی زیادی به آزمایش‌های مربوط به هوا داده شد آن را به سرعت زیاد از انتهای موتور خارج می کند و تغییر سرعت قابل توجهی در ورودی و خروجی موجب حرکت هواپیما می گردد.

مطالعه بیشتر