پروپوزال بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر اضطراب ، افسردگی و تکانشگری افراد دارای اختلال شخصیت مرزی

پروپوزال بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر اضطراب ، افسردگی و تکانشگری  افراد دارای اختلال شخصیت مرزی
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

پروپوزال بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر اضطراب ، افسردگی و تکانشگری افراد دارای اختلال شخصیت مرزی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروپوزال بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر اضطراب، افسردگی و تکانشگری افراد دارای اختلال شخصیت مرزی در قالب ورد و در ۱۸ صفحه آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Related image

شرحی مختصر پروپوزال بررسی اثربخشی طرحواره درمانی بر اضطراب ، افسردگی و تکانشگری افراد دارای اختلال شخصیت مرزی

شخصیت  ، الگوی خاصی  از افکار، احساسات و رفتار منحصر به فرد  است. شخصیت ناشی از درون فرد و نسبتاً مداوم  و پایدار در طول زندگی است به گفته اریک اریکسون، در هر مرحله از زندگی، شخصیت،  نقش عمده‌ای در توسعه مهارت‌های شخصیتی و روانی  دارد. در طول هر مرحله، فرد با یک بحران روانی توسعه روبرو می‌شود  که به عنوان نقطه عطفی در توسعه شخصیتی او است. (چری ۲۰۱۲) روان‌شناسان شخصیت، ویژگی‌های منحصر به فرد از افراد، و نیز به شباهت‌ها میان گروه‌هایی از مردم علاقه‌مند شده است.

شخصیت  سازمان یافته و سازگاراست.  شخصیت باعث ایجاد اتفاقات می‌شود. هر فرد بر اساس شخصیت خود به محیط پاسخ می‌دهد تنظیمات شخصی هر فرد تحت تأثیر شخصیت فرد است. شخصیت برابر هویت است (اشنایدر و اسمیت ۲۰۰۴ ) اختلال شخصیت مرزی یک اختلال متداول و ناامید کننده است که با آشفتگی اساسی و اختلال در کنش  مشخص می‌شود. این اختلال الگوی فراگیر مزمنی از ناتوانی در زمینه‌های عاطفی،  رفتاری، روابط بین فردی هویت و شناخت را در بر می‌گیرد . (لیب ،  زنارینی ،  شمال  لینهان و بهس ۲۰۰۴ )

یکی از شایع‌ترین اختلالات در بیماران بستری و در مراجعان به کلینیک‌های روان شناسی و روان پزشکی است (نوردهال و ناسیتر ۲۰۰۵ ) (سادوک و سادوک ۲۰۰۰ )

در میان افراد مبتلا به اختلال شخصیت ، گروه زندیانیان بیشترین طیف را تشکیل می‌دهند (روتر  ۲۰۰۲).

مطالعه بیشتر