پروژه تحقیقاتی جهت اخذ درجه کارشناسی با عنوان برنامه ریزی تولید

پروژه تحقیقاتی جهت اخذ درجه کارشناسی با عنوان برنامه ریزی تولید
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,760 تومان

توضیحات فایل:

پروژه تحقیقاتی جهت اخذ درجه کارشناسی با عنوان برنامه ریزی تولید

دانشجویان و کاربران گرامی محصول مورد نظر شامل پروژه تحقیقاتی جهت اخذ درجه کارشناسی با عنوان برنامه ریزی تولید در قالب pdf  و در ۱۵۸ صفحه  آماده دانلود شده و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت تمایل میتوانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

تولید بهنگام (JIT : TIME-IN-JUST ) امروزه بعنوان یک تکنیک جدید برنامه ریزی تولید و نیز نگرش فلسفی مدیریت بطور گسترده ای با استقبال شرکت ها مواجه شده است.

بطور کلی JIT نوعی فلسفه تولیدی است یا یک هدف بسیار ساده یعنی:” اقلام مورد نیاز را با کیفیت مورد نیاز، بهمقدار مورد نیاز و دقیقا در زمان مورد نیاز” تولید کنید.

تقسیم بندی های انجام شده در ادبیات موضوع JIT دامنه گستردهای در برمیگیرد از جمله :JIT بعنوان یک استراتژی ،JIT بعنوان مدیریت کنترل موجودی ، مجموعه های خرید JIT و مدیریت تولید JIT استقرار JIT و ارتباط JIT و منابع انسانی و … که همگی بعنوان مجموعهای از فنون مرتبط با JIT بررسی میشود. انچه که در این مقاله بدان پرداخته شده رویکرد JIT به سیستم های تولیدی و مقوله برنامه ریزی تولید است .

در این تحقیق ضمن بررسی سیستم تولیدی JIT و نظامهای مرتبط با ان به بررسی اهداف تولید بموقع JIT و تکنیک های طراحی سیستم تولیدی JIT به صورت عملی پرداخته شده است.

در بخش سوم به مطالعه وضعیت موجود سیستم تولیدی یک کارخانه مورد مطالعه ” شرکت ریخته گر و آهنگر فن آور ( رافکو )” پرداخته و سپس در بخش چهارم به تطبیق سیستم تولید بهنگام JIT با سیستم تولید شرکت پرداخته شده بطوریکه تکنیک های طراحی سیستم JITبرای خط تولید شرکت بصورت عملی تشریح شده است .

حاصل کار اینکه در هر مورد با دادن راهنمائی ها و مشاوره به مدیریت شرکت به اجرای سیستم JIT طراحی شده اقدام گردید.

در بخش چهارم نیز با طراحی سیستم کارت های کانبان (واضح ترین صورت پیاده سازی سیستم JIT ) برای خط تولید شرکت مورد مطالعه اقدام به تشریح کارکرد سیستم کانبان طبق خط تولید فوق گردیده است. در بخش پنجم نیز مطالبی در مورد خرید و تحویل بهنگام که امور پشتیبانی سیستم تولید بهنگام هستند به اختصار اورده شده است .

مطالعه بیشتر