برترین فایل تحقیق رگرسیون و روش های آماری پیشرفته-WORD

برترین فایل تحقیق رگرسیون و روش های آماری پیشرفته-WORD
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

برترین فایل تحقیق رگرسیون و روش های آماری پیشرفته-WORD

در این پژوهش با مفاهیمی همچون رگرسیون، نمودار پراکندگی، متغیر ها و خطا،فرضیات، روش های رگرسیونی آشنا می شوید و سپس به کاربرد های طرح آزمایشات اشاره می شود.
معناداری آماری و جدول مورگان که برای تعیین حجم نمونه کابرد دارد توضبح داده خواهدشد و در ادامه در مورد سایر مباحث همچون آشنایی با روش‌های آماری مورد استفاده در پایان نامه ها بحث خواهد شد. مباحث این تحقیق برای همه رشته ها توصیه می شود چون در مقاطع عالی حتما درس روش های آماری پیشرفته و طرح آزمایشات را پیش رو خواهید داشت.

رگرسیون چیست:

در مدل‌های آماری، تحلیل رگرسیون یک فرایند آماری برای تخمین روابط بین متغیرها می‌باشد. این روش شامل تکنیک‌های زیادی برای مدل سازی و تحلیل متغیرهای خاص و منحصر بفرد، با تمرکز بر رابطه بین متغیر وابسته و یک یا چند متغیر مستقل، می باشد. تحلیل رگرسیون خصوصاً کمک می‌کند در فهم اینکه چگونه مقدار متغیر وابسته با تغییر هرکدام از متغیرهای مستقل و با ثابت بودن دیگر متغیرهای مستقل تغییر می‌کند. بیشترین کاربرد تحلیل رگرسیون تخمین امید ریاضی شرطی متغیر وابسته از متغیرهای مستقل معین است که معادل مقدار متوسط متغیر وابسته است وقتی که متغیرهای مستقل ثابت هستند. کمترین کاربرد آن تمرکز روی چندک یا پارامتر مکانی توزیع شرطی متغیر وابسته از متغیر مستقل معین است. در همه موارد هدف تخمین یک تابع از متغیرهای مستقل است که تابع رگرسیون نامیده شده است. در تحلیل رگرسیون تعیین پراکندگی متغیر وابسته اطراف تابع رگرسیون مورد توجه است که می‌تواند توسط یک توزیع احتمال توضیح داده شود.

برترین فایل تحقیق رگرسیون و روش های آماری پیشرفته

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

کلید واژه: برترین فایل – تحقیق رگرسیون – روش های آماری پیشرفته

مطالعه بیشتر