فایل مطالعات کامل طرح توسعه و عمران شهر قزوین و حوزه آن

فایل مطالعات کامل طرح توسعه و عمران شهر قزوین و حوزه آن
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
9,900 تومان

شرح مختصر:

فایل مطالعات کامل طرح توسعه و عمران شهر قزوین و حوزه آن

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعات کامل طرح توسعه و عمران شهر قزوین و حوزه نفوذ آن که شامل پنج گزارش تدوین شده توسط مهندسین مشاور شهر و برنامه به عناوینی که در ادامه آمده است برای دانلود قرار داده شده است. فایل این گزارش ها کامل و به صورت PDF می باشد. در صورت تمایل می توانید این فایل این گزارش ها را از فروشگاه خریداری و به صورت یک فایل ZIP واحد  دانلود فرمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

عناوین گزارش ها :

جلد اول – مطالعات شناخت

جلد دوم – خصوصیات کالبدی

جلد سوم – جمع‌بندی-تجزیه و تحلیل و استنتاج از بررسی ها

جلد چهارم – برنامه و طرح توسعه

جلد پنجم – ضوابط و معیارهای طرح توسعه

شهر قزوین

مرکز شهرستان قزوین و در دامنه های جنوبی سلسله جبال البرز قرار گرفته است. شهرستان بوئین زهرا در جنوب، شهرستان تاکستان در جنوب غرب، استان تهران در شرق، استان زنجان در غرب و استان گیلان و مازندران در شمال آن قرار گرفته اند. اتوبان تهران – زنجان از شمال شهر و راه آهن تهران – زنجان نیز از جنوب شهر می گذرد. شهرک صنعتی البرز در جنوب شرق و شهرک صنعتی لیا در جنوب شهر واقع شده است. دشت قزوین بخشهای غربی، شرقی و جنوبی شهر را فرا گرفته است.

حوزه شهری قزوین در دامنه های جنوبی رشته کوههای البرز و شمال دشت قزوین واقع شده است. به طور کلی بخش جنوبی حوزه استحفاظی قزوین دشتی و بخش شمال آن پایکوهی و ناهموار است. مهمترین ارتفاعات حاشیه شمال شرقی منطقه مطالعاتی ، کوههای بالا دره با ارتفاع ۱۸۷۶ در شمال روستای دیوار و ارتفاعات برج ( ۱۷۱۸ متر) در شمال اسماعیل آباد و ارتفاعات شمال و شمال غربی شهر کوههای واشرگیر ( ۲۰۴۵ متر) ، کوه ملار ( ۲۴۱۸ متر) ، کوه چکلو ( ۲۲۹۰ متر) ، سفید کوه ( ۲۳۶۸ متر) و کوه لور ( ۲۱۰۵ متر) می باشند. حداقل ارتفاع محدوده استحفاظی در جنوب آن ۱۱۷۰ متر و حداکثر ارتفاع در شمال محدوده استحفاظی ۱۶۲۰ متر می باشد.

مطالعه بیشتر