پاورپوینت انواع ملات عملیات بنایی و نماسازی فنی مهندسی

پاورپوینت انواع ملات عملیات بنایی و نماسازی فنی مهندسی
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,850 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت انواع ملات عملیات بنایی و نماسازی فنی مهندسی

کاربران ارجمند و دانشجویان گرامی محصول مورد نظر شامل پاورپوینت انواع ملات عملیات بنایی و نماسازی فنی مهندسی در ۸۳ اسلاید تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است و در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده مینمایید.در صورت نیاز می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرح مختصر:

نوع فایل:ppt

تعداد اسلاید:۸۳اسلاید

رشته :فنی مهندسی عمران

پاورپوینت با موضوع مشخصات فنی عمومی کارهای ساختمانی (ملاتها، عملیات بنائی، نماسازی)، در حجم ۸۵ اسلاید، همراه با دو هدیه ویژه.

بخشی از متن:

ملات قیر از ۵۰۰۰ سال قبل ، در ساختمانهایی نظیر برج بابل به کار رفته است . امروزه ملات ماسه آسفالت را برای قشر رویه پیاده روسازی ها، پوشش محافظ قشر نم بندی بامها، پر کردن درز قطعات بتنی کف پارکینگها و پیاده روها و مانند اینها مصرف می کنند.

ساختن و مصرف ملاتها :

ساختن ملاتها، با وسایل دستی مانند بیل، کم چه و ماله و حتی دست در روی زمین یا داخل ظروف ملات سازی آهنی (اسلامبولی) یا پلاستیکی و روی تخته ملات به مقادیر کم صورت می گیرد، همچنین ممکن است در ساختن ملات از وسایل مکانیکی استفاده کرد . زمان اختلاط ملات ، حداقل ۳ دقیقه و حداکثر ۱۰ دقیقه خواهد بود.

انتخاب ملات برای کار در هوای سرد:

در هوای سرد می توان از ملاتهای ماسه سیمان و باتارد استفاده کرد . ملات ماسه سیمان با نسبت۱:۳ مناسب است . برای جلوگیری از یخ زدن بهتر است از کلرور کلسیم استفاده نشود ، زیرا وجود کلرور کلسیم باعث زنگ زدگی قطعات فلزی کار گذارده شده وشوره زدگی آجرکاری می شود .

فهرست مطالب پاورپوینت انواع ملات عملیات بنایی و نماسازی فنی مهندسی

ملاتهای قیری
کاربرد و اجرا
ساختن و مصرف ملاتها :
انتخاب ملات برای کار در هوای

اننخاب ملات برای کار در هوای گرم

ویژگی ملاتها،استانداردهای مربوطه

ویژگی ملاتها

آب نگهداری ملاتها

……….

مطالعه بیشتر