نقشه اتوکد شهر شریفیه (استان قزوین)

نقشه اتوکد شهر شریفیه (استان قزوین)
نوع فایل
DWG
حجم فایل
15mb
نویسنده
دسته بندی
8,500 تومان

توضیحات فایل:

نقشه اتوکد شهر شریفیه (استان قزوین)

کاربران ارجمند و دانشجویان گرامی ،محصول مورد نظر نقشه اتوکد طرح جامع شهر شریفیه قزوین می باشد که با فرمت dwg تهیه و تدوین و آماده دانلود شده است. تصویر پیش نمایش مربوط به همین فایل میباشد.در صورت نیاز می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

دانلود نقشه اتوکد شهر شریفیه( شهرستان البرز، استان قزوین)

دانلود نقشه اتوکد شهر شریفیه( شهرستان البرز، استان قزوین)

شهر شریفیه از شهرهای شهرستان البرز و نزدیک شهر قزوین نیز دارای ۲۱ هزار و ۹ نفر جمعیت با شش هزار و ۱۱۲ خانوار می باشد و بیدستان دیگر شهر البرز نیز دارای ۱۹ هزار و ۹۹۶ نفر جمعیت با پنج هزار و ۷۱۶ خانوار می باشد.بیش از نیمی از جمعیت این شهر را مهاجران تشکیل می‌دهند که از استان آذربایجان شرقی (میانه و هشترود) و بقیه از اهالی زنجان و در بین آنها گیلک، افغان و کرد هم وجود دارد. بومی‌های این شهر عمدتاً کار کشاورزی دارند. هندوانه دیم شریف ‌آباد شهرت و آوازه کشوری دارد.در این بخش نقشه اتوکد طرح جامع شهر شریفیه قزوین برای دانلود قرار داده شده است. تصویر پیشنمایش مربوط به همین نقشه می‌باشد.

شما می توانید با کلیک بروی دکمه افزودن به سبد خرید سفارش خود را ثبت و بعد از آن فایل را دریافت نمایید

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر