برترین فایل پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین پایدار (SSCM)

برترین فایل پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین پایدار (SSCM)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,900 تومان

شرح مختصر:

برترین فایل پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین پایدار (SSCM)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین پایدار در ۱۹ اسلاید قابل ویرایش جهت ارائه به عنوان سمینار کلاسی میباشد که در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

انلود پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین پایدار شامل 19 اسلاید

بخشی از متن :

امروزه، مسایل زیست محیطی توجه مشارکین زنجیره تامین جهانی را به خود جلب کرده است (۱) که به علت افزایش اهمیت مسایل زیست محیطی در فعالیت های مرسوم، سازمان ها نیازمند اعمال مساله پایداری در عملیات خود می‌باشند. عملیات زنجیره تأمین با ملاحظات پایداری به یک مسئله کلیدی در سال‌های اخیر تبدیل شده است. در حالی‌ که تفاسیر مختلفی از پایداری وجود دارد، یک مفهوم اساسی میان تمامی تفاسیر به چشم می‌خورد و آن‌ هم رویکرد سه‌گانه پایداری یعنی اقتصادی، محیط‌زیستی و اجتماعی است.

با این دیدگاه، در زنجیره‌های تأمین پایدار، معیارهای زیست ‌محیطی، اجتماعی و اخلاقی باید توسط اعضای زنجیره تأمین رعایت گردند. مدیریت پایداری به صورت فعالیت های کسب و کار راهبردی برای کمینه سازی ریسک های پایداری محیطی، اقتصادی و اجتماعی، بیشینه سازی ارزش شرکتی از جمله ارزش سهام دار تعریف می شود (WBCSD, 2000; Tseng et al., 2008; Wong et al., 2014). دیازگاریدو و همکاران ۲۰۱۱ خاطر نشان کردند که اولویت های رقابتی در SSCM اشاره به اهداف واحد های تولیدی دارد که شرکت ها را قادر به رقابت، دست یابی به قابلیت های اثبات شده برای فعالیت و تقویت مزیت رقابتی شرکت می کند.

فهرست پاورپوینت مدیریت زنجیره تامین پایدار

مفهوم پایداری

مفهوم پایداری در زنجیره تأمین

ابعاد پایداری

مدیریت زنجیره تامین پایدار

چارچوب پیشنهادی برای زنجیره تأمین کارتر و راجرز

نظریه های مرتبط با مدیریت زنجیره تأمین پایدار

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر