پاورپوینت هزینه یابی هدف ، تئوری محدودیت و هزینه یابی چرخه حیات محصول

پاورپوینت هزینه یابی هدف ، تئوری محدودیت و هزینه یابی چرخه حیات محصول
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

پاورپوینت هزینه یابی هدف ، تئوری محدودیت و هزینه یابی چرخه حیات محصول

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت هزینه یابی هدف ، تئوری محدودیت و هزینه یابی چرخه حیات محصول می باشد که به صورت فرمت PowerPoint در ۶۳ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

پاورپوینت هزینه یابی هدف ، تئوری محدودیت و هزینه یابی چرخه حیات محصول

فهرست پاورپوینت هزینه یابی هدف ، تئوری محدودیت و هزینه یابی چرخه حیات محصول

هزینه یابی هدف
هزینه یابی چرخه حیات محصول
تئوری محدودیت
قیمت گذاری استراتژیک

چرخه حیات محصول

عامل مشترک بین این چهار هزینه یابی دیدگاه چرخه حیات محصول است که خود به دو چرخه حیات قیمت تمام شده محصول و چرخه حیات فروش محصول تقسیم شده می شود.

هزینه یابی هدف

مقدمه :

  • از اواخر دهه ۱۹۶۰ بود که شرکت تویوتا با داشتن دو نوع از پر فروش ترین مدل های خودرو در جهان ( کمری و کورولا ) از جله موفق ترین تولید کنندگان خودرو در دنیا محسوب می شد که علت اصلی موفقیت این شرکت توانایی آن در تولید انواع خودرو با کیفیت و کارآمدی بالا و منحصر به فرد با قیمتی رقابتی دانست این شرکت جزء شرکت هایی بوده که از هزینه یابی هدف استفاده کرده است که روشی برای دستیابی به کیفیت بالا و کارآمدی مورد در خواست مشتری با قیمت های رقابتی بشمار می رود
  • هزینه یابی هدف در واقع یک رویکرد طراحی است و مدیریت هزینه نقش عمده ای در اجراء آن بر عهده دارد .

شرکت تویوتا با استفاده از هزینه یابی هدف خودرو ها را به گونه ای طراحی می کرد که همزمان با برآورد کردن انتظارات مشتری در مورد کیفیت و کارآمدی به سود مورد انتظار خود دست پیدا کند.

دلایل استفاده مدیران از هزینه یابی هدف

  • وجود رقابت جهانی
  • افزایش انتظارات مشتری
  • ضرورت تعیین قیمت رقابتی

در روش هزینه یابی هدف با فرض فروش در یک بازار رقابتی ابتدا قیمت محصول در بازار رقابتی تعیین می شود سپس با کسر سود مورد انتظار به بهای تمام شده هدف می رسیم…………………

مطالعه بیشتر