فایل پاورپوینت Brand strategy (استراتژی برند)

فایل پاورپوینت Brand strategy (استراتژی برند)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

فایل پاورپوینت Brand strategy (استراتژی برند)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل فایل پاورپوینت Brand strategy (استراتژی برند) می باشد که به صورت فرمت PowerPoint -قابل ویرایش در ۳۰ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پارورپوینت کاملا حرفه ای با طرحی فوق العاده، بک گراند زیبا و جذاب، فونت های زیبا و هنری، مطالب جدید و کامل.

Related image

فایل پاورپوینت Brand strategy (استراتژی برند)

فهرست 

تعریف برند
نام و نشان تجاری و جایگاه آن در محصول
نقش نام تجاری در توسعه بازار
چرا برند؟
فواید برند
اهمیت و ارزش نام تجاری
اهمیت و ارزش مالی نام تجاری
برند استراتژی
مزیت رقابتی و خلق ارزش
مسئولیت مدیریت استراتژیک برند
آیا توسعه و ارتقای برند کار سختی است؟
استراتژی های ارتقای برند
تدوین استراتژی برند

بخشی از متن فایل:

مطابق تعریف انجمن بازاریابی آمریکا در سال ۲۰۰۵، برند عبارت است از اسم، واژه، علامت، طرح و یا ترکیبی از آنها که برای شناسایی محصولات و خدمات فروشنده و یا گروهی از فروشندگان به کار می رود و در محیط رقابتی نسبت به دیگر رقبا تمایز ایجاد می کند.
سهولت سفارش دهی و پی گیری آن
جلوگیری از تقلب رقبا
جلب مجموعه ای از مشتریان وفادار
کمک به شرکت ها در بخش بندی بازارشان
اعتلای وجهه یک شرکت
هزینه پایین و تمایز می توانند ایجاد مزیت رقابتی کنند. در جهان امروز آنچه می تواند رمز مؤفقیت باشد، تمایز است. بنابراین برندها، یکسری عملیات و فعالیت ها جهت متمایز کردن سازمان و محصول در ذهن سهامداران است. دوام یک برند بیشتر به تمایز وابسته است تا قیمت.  [Arnold, 1992]
هدف استراتژی، ایجاد مزیت های رقابتی پایدار است که ممکن است از هر قسمت سازمان کسب شود.
استراتژی برند یکی از گسترده ترین و مهم ترین حوزه های بازاریابی است. یک برند قادر نخواهد بود بدون یک استراتژی عمل کند و وظیفه مدیریت برند، عملی کردن استراتژی برند است.

مطالعه بیشتر