کامل ترین پاورپوینت مدلسازی اطلاعات سازمان

کامل ترین پاورپوینت مدلسازی اطلاعات سازمان
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

کامل ترین پاورپوینت مدلسازی اطلاعات سازمان

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت مدلسازی اطلاعات سازمان می باشد که به صورت فرمت PowerPoint و قابل ویرایش در ۶۷ اسلاید و حجم ۱۹۴۷ کیلوبایت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

فرمت فایل: ppt قابل ویرایش

تعداد اسلاید: ۶۷ اسلاید 

حجم فایل: ۱۹۴۷ کیلوبایت

شرح مختصر:

تعریف سیستم اطلاعاتی:

عبارت است از سیستم های رسمی و غیر رسمی که اطلاعات قدیم، حال و اطلاعات مربوط به برنامه های آینده را به صورت کتبی و شفاهی مرتبط با عملیات داخلی سازمان و محیط فراهم می سازد. سپس به دلیل اطلاعات فراهم شده در چارچوب سازمانی مقتضی از مدیران، پرسنل و تامین کنندگان، مشتریان و اجزای کلیدی محیط در تصمیم گیری پشتیبانی می کند.

یک سیستم اطلاعاتی سیستمی است که داده های خام را به عنوان درون داده ها می پذیرد و پس از پردازش، برون داده هایی به صورت اطلاعات عملیاتی و گزارش مدیریتی تولید می کند.

تعریف MIS در یک سازمان:

سیستمی است که به کمک دو فرایند پالایش و متراکم سازی، اطلاعات خام را پس از پردازش به صورت اطلاعات و آگاهی در می آورد و بر مبنای زمانی منظم، به منظور تصمیم گیریهای لازم در اختیار طبقات مختلف مدیران در سازمان (مدیران اداری، اجرایی و عملیاتی) قرار می دهد.

پالایش = حذف داده های نامربوط

متراکم سازی = حذف داده های تکراری

فهرست کامل ترین پاورپوینت مدلسازی اطلاعات سازمان

بخش اول: مروری بر مدیریت سیستم اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی سازمان

بخش دوم: چرخه تکامل سیستم های اطلاعاتی ومروری کلی بر روشهای سنتی تحلیل و طراحی سیستم

بخش سوم: تکنیکها و روشهای مدلسازی در تحلیل و طراحی MIS

بخش چهارم: مروری بر روش تحلیل و طراحی ساخت یافتهSSADM

بخش پنجم: طراحی نرم افزار سیستم

مطالعه بیشتر