برترین پروپوزال تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران

برترین پروپوزال تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
80,000 تومان 6,500 تومان٪92 تخفیف

توضیحات فایل:

برترین پروپوزال تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پروپوزال  تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران  (مطالعه موردی شرکت های صادر کننده زعفران به اروپا) می باشد که به صورت فرمت WORD -قابل ویرایش در ۱۳ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Related image

بخشی از متن فایل پروپوزال تاثیر استراتژی بازاریابی بر عملکرد کسب و کار بین المللی در ایران

مقدمه:

با توجه به تحولات و تغییرات به وجود آمده در فضای کسب و کار بین المللی و تاثیر آن بر اقتصاد ملی کشورها، بسیاری از کشورها توسعه حوزه جغرافیایی، یعنی حرکت از بازارهای محلی به بازارهای خارجی، را به عنوان بخشی از استراتژی رشد انتخاب می­ کنند.

توسعه بین المللی در عرصه کسب وکار  یک تصمیم بسیار مهم برای کشورها می­باشد. بین المللی شدن در برخی کشورها به عنوان مقدم ترین سیاست عمومی است. چرا که بین المللی شدن نقش حیاتی در نوآوری صنعتی و توسعه اقتصادی جوامع دارد. در محیط تجاری کنونی، بیش از هر زمان تنها چیزی که ثابت و پایدار مانده همان پدیده تغییر است.  فرایند استراتژی بازاریابی بر اساس این باور قرار دارد که سازمان ها ناگزیرند به طور دائم بر رویدادهای داخلی و خارجی و فرایندها نظارت کنند تا بتوانند در زمان مناسب و بر حسب ضرورت، خود را با تغییرات وفق دهند و استراتژی های به موقع را وضع نمایند. بسیاری از مدیران و کارآفرینان فرصت های موجود در بازارهای بین المللی را تشخیص داده و دسترسی به این بازارهای جهانی را به عنوان یک ابزار استراتژیک برای رقابت پذیری و توسعه بیشتر کسب و کار بین المللی خود مورد استفاده قرار می­دهند.

حضور در بازارهای جهانی امکان دسترسی به بازارهای بزرگتر و دستیابی به صرفه جویی در مقیاس، مزیت های تکنولوژیک، ارتقاء شایستگی، پخش ریسک، کاهش و تقسیم هزینه های تحقیق و توسعه، دسترسی بیشتر به منابع تأمین مالی را میسر می­سازد.

مطالعه بیشتر