توضیحات فایل:
برترین پروپوزال مدیریت بررسی عوامل روانی در رفتار مصرف کنندگان و رابطه ی آن با ارزش ویژه برند سامسونگ در شهر کرمان
این فایل حاوی مطالعه بررسی عوامل روانی در رفتار مصرف کنندگان و رابطه ی آن با ارزش ویژه برند سامسونگ در شهر کرمان جهت اخذ درجه کارشناسی ارشد رشته مدیریت گرایش بازاریابی میباشد که با فرمت ورد-قابل ویرایش در ۲۶ صفحه آماده شده است ، دز صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.
برترین پروپوزال مدیریت : بررسی عوامل روانی در رفتار مصرف کنندگان و رابطه ی آن با ارزش ویژه برند سامسونگ در شهر کرمان
پیامد رقابت شدید در بازار افزایش روزافزون قدرت مشتری است . با افزایش
اینگونه قدرت مشتریان، انتظار آنان از سازمان های تولیدی و خدماتی نیز
افزایش یافته است.سازمان ها نیز ناگزیر باید با ارزش ترین محصولات و
خدمات را با مناسب ترین قیمت عرضه کنند. در نتیجه سازمان ها مدام به دنبال
روش های جدید و ایجاد نوآوری در خلق و ارائه ارزش برای مشتریان هستند. به
دلیل پیچیدگی نیازها و خواسته های مشتریان و انگیزش های عمیق درونی
آنان، کسب اطلاعات و دانش در زمینه خواسته ها، دریافت های ذهنی، خرید و
رفتار خرید مشتریان برای بازاریابان اهمیت اساسی دارد. نقش مفاهیم ارزش و
مزیت رقابتی در بازاریابی موجب توجه و پرداختن به مفهوم ارزش ویژه نام و
نشان تجاری شده است (قاسمی و جوانمرد، ۱۴۱:۱۳۸۹). یکی از دغدغه هایی که
در واحد بازاریابی اکثر سازمانها وجود دارد این است که برندی که خلق نموده
اند ، چقدر قوی است و چه ارزشی را نصیب سازمان می کند. ساخت یک برند
قدرتمند در بازار،هدف بسیاری از سازمان هاست . متخصصان مالی بر این
عقیده اند که برند تجاری میتواند ارزشی بیش از ارزش متداول ایجاد نماید .
امروزه برند دیگر تنها یک ابزار کارآمد دردست مدیران نیست . برند یک الزام
استراتژیک است که سازمان ها را در جهت خلق ارزش بیشتر برای مشتریان و
همچنین ایجاد مزیت های رقابتی پایدار کمک می نماید….