دانلود مقاله علمی توصیه محصول تجارت موبایلی بر مبنای چند کانال ترکیبی

دانلود مقاله علمی توصیه محصول تجارت موبایلی بر مبنای چند کانال ترکیبی
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود مقاله علمی توصیه محصول تجارت موبایلی بر مبنای چند کانال ترکیبی

این فایل حاوی مطالعه مقاله ای انگلیسی همراه با ترجمه فارسی با عنوان  توصیه محصول تجارت موبایلی بر مبنای چند کانال ترکیبی با فرمت ورد میباشد ،در صورت تمایل می توانید این محصول بی نظیر را از فروشگاه خریداری و دانلود فرمایید.

Image result for ‫دانلود مقاله علمی :توصیه محصول تجارت موبایلی بر مبنای چند کانال ترکیبی‬‎

عنوان مقاله : Mobile commerce product recommendations based on hybrid multiple channels

دانلود مقاله علمی :توصیه محصول تجارت موبایلی بر مبنای چند کانال ترکیبی

تعداد مشترکین نسل سوم (۳G) که تجارت موبایلی را پشتیبانی می کنند با رشد ارتباط  داده موبایل افزایش یافته است. دوربین های چند کانال که می خواهند تجارت موبایلی  را توسعه دهند، خاطر نبود دانش درباره رفتار مصرف کاربران روی کانال های جدید  موبایل با دشواری هایی مواجه هستند. توصیه های عادی فیلترینگ تعاونی (CF) ممکن  است تحت تاثیر مسئله پراکندگی شود چراکه محصولات نسبتاً کمی روی اینترنت موبایل  جستجو و خرید می شوند. در این پژوهش یک روش چند کانال ترکیبی پیشنهاد می کنیم  تا نبود آگاهی در خصوص رفتار مصرفی کاربران روی یک کانال جدید و دشواری کاربران  شبیه به هم بخاطر مسئله پراکندگی سیستم های توصیه گننده فیلترینگ تعاونی را مورد توجه قرار دهیم.

محصولات بر مبنای رفتار جستجوی کاربر روی کانال جدید موبایلی و رفتار مصرفی کاربران فعال کانال های کنونی مانند تلویزیون، کاتالوگ ها و اینترنت به آنها توصیه می شوند. نتایج آزمایش ما نشان می دهد که روش پیشنهادی در مقایسه با دیگر روش های توصیه بخوبی عمل می کند

مقدمه:

در دهه گذشته ارتباطات موبایلی از۲G/2.5G  به ۳G/3.5G ارتقاء یافته است. در

نتیجه  نرخ انتقال داده بطور تصاعدی از ۶۴ Kbps (2.5G/GPRS) به ۳۸۴ Kbps

(۳G/WCDMA)  و ۳٫۵ Mbps (3.5G/HSDPA) ارتقاء یافته است که با سرعت

ارتقاء اینترنت با سیم قابل مقایسه است. این تکامل باعث افزایش کاربرد

دستگاه های موبایل مانند تلفن همراه،جهت اجرای تجارت موبایلی روی اینترنت موبایل

شده است. تجارت موبایلی خدمات زیادی را پوشش می دهد که یکی از آنها خرید

موبایلی است. خرده فروشان سرمایه گذاری خود در کانال های خرید موبایلی را

افزایش داده­اند تا محتوا، محصول و تبلیغات خود را به مشتری تحویل دهند. با

این حال تعیین الگوهای مصرف دشوار است چراکه سفارشات خرید در مراحل

توسعه­ای کانال خردی موبایلی کم است. تعداد توصیه های محصول هم بخاطر

تعداد کم الگوهای مصرف شناسایی شده محدود است.

……………..

 

مطالعه بیشتر