پلان اتوکد مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی با جرئیات کامل

پلان اتوکد مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی با جرئیات کامل
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
7,800 تومان

توضیحات فایل:

پلان اتوکد مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی با جرئیات کامل

این فایل حاوی پلان اتوکد مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی می باشد که به صورت فرمت DWG در ۱ شیت جامع و کامل در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

فهرست شیت

پلان اتوکد مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی (سری سوم)
مقیاس : ۱/۴۰۰

 

شرح مختصر:

در این بخش برای همراهان گرامی خط معمار، پلان یک مجموعه ورزشی را آماده کرده ایم. کسانی که به دنبال پلان یک مجموعه ورزشی هستند، می توانند از این بخش یک پلان کامل را دانلود نمایند. فایل اتوکدی آماده شده برای دانلود، شامل سایت پلان پروژه به همراه پلان زمین های ورزشی موجود است. این مجموعه ورزشی شامل چندین زمین ورزشی نظیر زمین فوتبال، فوتسال، زمین تمرین و … است. امیدواریم این پلان برای ایده گرفتن مفید واقع گردد. برای دانلود رایگان، از لینک زیر استفاده نمایید.

طراحی و معماری مجموعه های ورزشی چند منظوره یکی از سخت ترین موضوعات طراحی می باشد که دارای ویژگی های زیادی است. معماری مجموعه ورزشی در گذشته در فرم و عملکرد خلاصه می شد. اما در طول یک دهه گذشته شاهد مجموعه های ورزشی بودیم که دارای المان های طراحی زیبا، به همراه ویژگی های های تک بوده اند و به نوعی فرم ورزشگاه را از پلان های یکنواخت گذشته خارج کرده اند.به عنوان مثال مجموعه ورزشی چند منظوره شهر مسکو دارای خصوصیات بروز و زیباسازی منحصربه فردی است که در عین حال عملکرد کاملی از چند کاربرد را برای کاربران خود ارائه می دهد.

پلان اتوکد مجتمع ورزشی چند منظوره خارجی با جرئیات کامل

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر