دانلود پلان اتوکد مجتمع ورزشی

دانلود پلان اتوکد مجتمع ورزشی
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پلان اتوکد مجتمع ورزشی

این فایل حاوی پلان  اتوکد مجتمع ورزشی می باشد که به صورت فرمت DWG در ۶ شیت پلان و ۲ شیت نما در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫مجتمع ورزشی‬‎

:شرح مختصر

سالن های ورزشی این امکان را به ورزشکاران می دهند تا در هر شرایطی بتوانند به ورزش های مورد علاقه خود مشغول و از لحاظی اقلیمی و امنیت در امان باشند. این امر سبب می شود تا افراد در رشته های ورزشی خود پیشرفت داشته باشند و به سلامت جسمی و روحی خود کمک کنند. در این میان علاقه مند کردن جوانان با طراحی های خاص و پرانرژی تاثیر فوق العاده خواهد داشت. در این بسته آموزشی نمونه هایی از انواع سالن های ورزشی همانند سالن بسکتبال، سالن والیبال، سالن تنیس، سالن بدنسازی، سالن بازی های رومیزی همانند پینگ پونگ، فوتبال دستی، بیلیارد و … همچنین بلاک های اتوکدی که برای طراحی پلان، نما و مقاطع مجموعه های ورزشی روباز و بسته کاربرد دارد گردآوری شده تا شما عزیزان بتوانید به راحتی این نوع فضاها را طراحی کنید. برای دانلود پکیج ورزشی در ادامه با آرل همراه باشید…

در مقایسه با محدوده اطراف این بنا، این فضای ورزشی طراحی شده توسط استودیو Nord ، به نوعی بنایی است با یک طراحی متواضعانه، که بر بستری قرار گرفته که در اصل برای ایجاد یک پارک برنامه ریزی شده بوده است. مورتون گرگرسن از استودیو Nord در مورد این بنا می گوید.

دانلود پلان اتوکد مجتمع ورزشی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید. بعد از

پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از

فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،

میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر