نقشه اتوکد لوازم بدنسازی

نقشه اتوکد لوازم بدنسازی
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

نقشه اتوکد لوازم بدنسازی

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل نقشه اتوکد لوازم بدنسازی می باشد که به صورت فرمت DWG در ۴۷ شیت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

طراحی سالن ورزشی:

همه ما به خوبی از اهمیت ورزش کردن و تحرک داشتن به خصوص در زندگی های مدرن امروزی آگاه هستیم. به همین دلیل است که باشگاه های ورزشی امروزه تبدیل به فضاهای مهمی که ما به آن ها نیاز داریم. اما نکته مهمی که در طراحی باشگاه های ورزشی اهمیت خیلی زیادی دارد، طراحی دکوراسیون داخلی آن ها است. ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل بسته بودن فضای داخلی، نداشتن نداشتن تهویه طبیعی و یا حتی چیدمان نامناسب وسیله های ورزشی از رفتن به باشگاه انصراف داده باشید. به همین دلیل چیدانه تصمیم گرفته است که مطلبی را برای شما دوستان و همراهان همیشگی آماده کند و در آن به بررسی فضاهای ورزشی از جمله سالن های بدنسازی بپردازد تا شما را برای انتخاب باشگاه بعدی تان راهنمایی کند و به شما بگوید یک باشگاه خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

سالن هایی که برای ورزش های کششی مانند یوگا یا پیلاتس در نظر گرفته می شوند بهتر است که در طراحی دکوراسیون داخلی آن ها از رنگ های روشن مانند سفید، کرم یا قهوه ای روشن استفاده شود، این سالن ها بهتر است دارای پنجره های بزرگ باشند که بتوانند مسئولیت نورگیری اتاق و تهویه مطبوع آن را عهده دار شوند.

 نقشه اتوکد لوازم بدنسازی

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی، میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر