پروژه تحلیل خانه بروجردی ها (نقشه های اتوکد، پاورپوینت، مقاله و …)

پروژه تحلیل خانه بروجردی ها (نقشه های اتوکد، پاورپوینت، مقاله و …)
نوع فایل
dwg+ppt+pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
8,000 تومان

توضیحات فایل:

جامع ترین پروژه تحلیل خانه بروجردی ها (نقشه های اتوکد،پاورپوینت ،مقاله و …)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت پروژه تحلیل خانه بروجردی ها (۵۰ اسلاید) + نقشه های اتوکدی + تصاویر دیدنی از خانه بروجردی ها + گزارشات توصیفی (به زبان لاتین)+مقاله ای با عنوان خانه های بروجردیهای کاشان، نمونه معماری اسلامی ـ ایرانی می باشد که همه ی این موارد را در یک فایل زیپ گنجانده ایم. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.

خانه بروجردی ها در کاشان یکی از معروف ترین خانه ها با معماری زیبا می باشد که بدلیل داشتن زیبایی های زیاد همواره مورد توجه معماران زیادی بوده است از این رو در این بخش تیم وب سایت ما مجموعه ای بی نظیر از تحلیل خانه بروجردی ها را برای شما عزیزان گردآوری نموده است.با توجه به این نکته که اگر می خواستید تک تک این فایلها را خریداری کنید بایستی کلی هزینه پرداخت می کردید ولی ما در این سایت همه ی این موارد را با قیمت بسیار ناچیزی برای شما  دانشجویان عزیز گردآوری کرده ایم.

جامع ترین پروژه تحلیل خانه بروجردی ها (نقشه های اتوکد،پاورپوینت ،مقاله و …)

پروژه تحلیل خانه بروجردی ها

شرح مختصر :

در ساخت و معماری خانه بروجردی ها از زیبا ترین عناصر بهره گرفته شده است و از سوی دیگر این بنا به صورتی ساخته شده است که با اقلیم و آب و هوای کاشان کاملا سازگار است و در هوای تابستان نیز دارای آب و هوای مناسب و مطبوعی می باشد برای مثال در سقف این خانه از باد گیر های زیادی استفاده شده است تا هوای این خانه همواره خنک باشد و در آب و هوای گرم یزد برای سکونت کاملا مناسب باشد .

در تحلیل خانه بروجردی ها علاوه بر بکار گرفتن عناصر معماری ایرانی بصورت زیبا از نقاشی ها و گچبری های زیبایی نیز استفاده شده است که این نقاشی ها اثر استادان بزرگی همچون کمال الملک می باشد که زیبایی بیشتری به این مکان داده است . بنا به شواهد موجود ساخت این خانه زیبا با معماری بی نظیر حدود ۱۸ سال طول کشیده است . در توصیف بیشتر این موضوع باید گفت که این خانه در مساحت ۱۷۰۰مترمربع , زیر بنا۱۰۰۰مترمربع , دوطبقه و در بعضی قسمتها مثل قسمت جنوبی که با سرداب دارای  ۳طبقه است اشاره کرد . ……………..

مطالعه بیشتر