جدیدترین طرح جامع شهر سمنان

جدیدترین طرح جامع شهر سمنان
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

جدیدترین طرح جامع شهر سمنان

کاربران گرامی و دانش پژوهان ارجمند این فایل حاوی دفترچه گزارش ضوابط و مقررات اجرایی مطالعات طرح جامع شهر سمنان می باشد که با فرمت pdfدر ۱۸۹ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است،در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

Image result for ‫شهر سمنان‬‎

معرفی شهر سمنان و جدیدترین طرح جامع شهر سمنان

شهرستان سِمنان یکی از شهرستان‌های استان سمنان است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۱۹۱۲۲۳ نفر بوده‌است.شهر سمنان مرکز این شهرستان است. با تأسیس و تفکیک شهرستان‌هایمهدیشهر در سال ۱۳۸۶ و سرخه در سال ۱۳۹۱، در حال حاضر جمعیتی بالغ بر ۱۹۶۵۲۱ نفر را دارا می‌باشد و دومین شهرستان پرجمعیت استان سمنان است

در زمان شاهنشاهی ماد، سرتاسر استان سمنان امروزی جزئی از امپراتوری بزرگ ماد بود. پس از مادها کورش بزرگ پس از تسخیر آسیای صغیر به نواحی شرقی ایران شتافت و تا رود سیحون پیشروی نمود. نوشته‌اند که او ایالت پارت که شامل خراسان و کومش (قومس – به‌طور تقریبی استان سمنان امروزی) می‌شد را به علاوهٔ سیستان(زرنگ) و خوارزم را پیوست گسترهٔ خود کرد.پس از کورش که کمبوجیه به پادشاهی رسید، بنا به وصیت کورش حکومت خوارزم، پارت و کارمانیا (کرمان) برعهدهٔ بردیا گمارده‌شد. در این دوره، سمنان به مانند پلی، سه ایالت راگا(ری)، خراسان و استرآباد (گرگان) را به هم وصل می‌کرد.پس از حملهٔ اسکندر مقدونی و حکومت سلوکیان، سلوکیان برای رضایت ایرانیان و عدم شورش آن‌ها، اختیارات بسیاری به ایرانیان پارتی دادند.

 

جدیدترین طرح جامع شهر سمنان

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک

نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر

مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در

تماس باشید.

 

مطالعه بیشتر