پلان و پرسپکتیو اتوکد ویلای دوبلکس مدرن

پلان و پرسپکتیو اتوکد ویلای دوبلکس مدرن
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

توضیحات فایل:

دانلود پلان و پرسپکتیو اتوکد ویلای دوبلکس مدرن

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پلان و پرسپکتیو اتوکد ویلای دوبلکس مدرن با کیفیت عالی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از فصول ارائه شده در این فایل را مشاهده میکنید.

دانلود پلان ویلای دوبلکس

شرح مختصر:

حجم این ویلا به صورت مدرن طراحی شده و دارای فضاهای عمومی در طبقه ی همکف و فضاهای خصوصی در طبقه ی اول است. در این فایل پلان اتوکد ویلای دوبلکس در دو سطح به همراه یک پرسپکتیو و دو نما در قالب اتوکد موجود اند. تمامی نقشه ها دارای ستون گذاری و اندازه گذاری هستند.

طراحی ویلای دوبلکس با دکوراسیون لوکس و نمای مدرن خواست و نیاز بسیاری از انسانهاست است . اگرچه ساخت این دست از ویلاها هزینه های بالای خود را دارد و ممکن است برای بسیاری از ما تنها یک رویا باشد اما لیاقت مردم ایران همیشه بهترین ها بوده و هست. به سراغ یک ویلای زیبا با نمای مدرن و دوست داشتنی در برزیل رفتیم و قصد داریم تصاویر شگفت انگیز و خیره کننده ای از طراحی ویلای دوبلکس فوق به نمایش بگذاریم. مثل همیشه با خانه طرح همراه باشید

با کمی دقت در طراحی فرمی این ویلای مدرن شاهد نکات آموزشی بسیاری خواهید شد !!! همانطور که در تصویر بالا نیز مشاهده می کنید این ویلا دارای یک آشپزخانه برای پخت و سرو غذا و نوشیدنی در محوطه نیم باز مسکو نیست. فرم ویلا به شکلیست که کاربر را دعوت به ورود به فضای ناهارخوری می کند .

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

مطالعه بیشتر