پروژه گزارش کار آموزی با عنوان آب و فاضلاب

پروژه گزارش کار آموزی با عنوان آب و فاضلاب
نوع فایل
WORD
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

پروژه گزارش کار آموزی با عنوان آب و فاضلاب

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل گزارش کارآموزی با عنوان پروژه آب و فاضلاب می باشد که با فرمت ورد – قابل ویرایش در ۴۷ صفحه در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

Image result for ‫پروژه گزارش کار آموزی با موضوع آب و فاضلاب‬‎

بخشی از متن پروژه گزارش کار آموزی با عنوان آب و فاضلاب

مقدمه :

امروزه از آب به عنوان حیاتی ترین نیاز بشر یاد می شود. اهمیت آب آشامیدنی سالم بر هیچ کس پوشیده نیست. با گسترش شهرها و کمبود آب آشامیدنی سالم اهمیت آبرسانی دوچندان می شود، بنابراین می بایست آب را از مکانهایی که آب آشامیدنی سالم دارد به مکانهای مسکونی انتقال داد که کمبود آب آشامیدنی دارد.قسمت های اصلی یک سیستم آبرسانی عبارتند از : خط انتقال لوله ها و حوضچه شیر آلات و مخزن آب

مسیر گذاری :

قبل از مسیر گذاری برای تعیین مسیر دقیق و عدم برخورد ترانشه های عرضی به عمق ۵/۱ متر و طول ۲ متر با دست حفر می گردد که به منظور کشف دیگر تاسیسات زیرزمینی است. پس از پیدا نمودن مسیر بقیه لوله ها می بایست آنها پر شوند.

باید قبل از عملیات خاکبرداری ترانشه مسیرهای لوله گذاری، محل احداث حوضچه ها، عبور از رودخانه را با نصب میخ های کمکی پیاده کرد. همچنین پس از این عمل مواد زائد باید از مسیر لوله گذاری جمع شده و به محل دپوی مواد زائد انتقال داده شود. در صورت نیاز درخت ها و مزارع با هماهنگی مالکان و ارگانهای مربوطه قطع شود.

ترانشه :

برای اجرای مسیر لوله ها باید ترانشه هایی در زمین با بیل مکانیکی کنده شوند. این ترانشه ها باید روباز بوده مگر اینکه کنال یا جوی آب وجود داشته باشد و یا جاده باشد که مجوز کندن ندهند.عمق تاج لوله های آب تا سطح زمین حداقل ۲/۱ متر می باشد. حداکثر طول ترانشه هایی که برای لوله ها کنده می شوند در هیچ حال نباید از ۶۰ متر بیشتر باشد و همچنین حداقل طول ترانشه لوله کشی اصلی قبل از لوله گذاری باید ۶ متر باشد.

مطالعه بیشتر