پروژه تحلیل و بررسی دو نمونه بیمارستان خارجی ( رین‌ستیت – ایندیانا)

پروژه تحلیل و بررسی دو نمونه بیمارستان خارجی ( رین‌ستیت – ایندیانا)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

شرح مختصر:

پروژه تحلیل و بررسی دو نمونه بیمارستان خارجی (بیمارستان رین‌ستیت – ایندیانا)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل مطالعه پروژه تحلیل و بررسی دو نمونه بیمارستان خارجی (بیمارستان رین‌ستیت – ایندیانا) می باشد که با فرمت ppt – قابل ویرایش در ۲۰ اسلاید در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

پاورپوینت تحلیل بیمارستان خارجی رین ستیت-ایندیانا

بیمارستان رین‌ستیت آرنم – هلند (Rijnstate Hospital Arnhem | Netherlands):

بیمارستان رین استیت، بین سال‌های ۱۹۹۲ و ۱۹۹۴ میلادی، توسط “نیست ایدما” در شهر آرنم هلند طراحی و اجرا شده است. این بیمارستان ۷۵۰ تخت خوابی که به عنوان یکی از بزرگترین بیمارستان‌های هلند افتتاح شد، در زمینی به مساحت ۷۸۰۰۰ متر قرار دارد و می‌تواند به خوبی پاسخگوی جمعیت ۲۵۰ هزار نفری شهر آرنم باشد. با این حال شهرت اصلی این بیمارستان به سبب برخورداری از حیاط و فضای سبز گسترده‌ای است که در مرکز مجموعه قرار دارد و برای استفاده عموم مردم در نظر گرفته شده است.

طبقه اول بیمارستان رین‌استیت به بخش‌های تشخیص، اتاق‌های عمل، اتاق‌های جراحی، بخش زنان و نیز بخش کودکان اختصاص دارد. طبقه دوم این بیمارستان متشکل از بخش‌های اداری، کلاس‌های درس و آموزشگاه‌ها است. تاسیسات و سیستم‌های عظیم تهویه بیمارستان خارجی رین‌استیت در طبقه سوم آن قرار دارد. طبقه آخر این بیمارستان نیز که به صورت یک صلیب طراحی شده است، به اتاق‌های بستری و بخش مراقبت‌های ویژه اختصاص دارد.

بیمارستان قلب ایندیانا | ایالات متحده امریکا (Indiana Heart Hospital | USA):

کار ساخت بیمارستان قلب ایندیانا در فوریه سال ۲۰۰۳ میلادی تکمیل شد. این بیمارستان خارجی فوق‌ تخصصی، با برخورداری از تجهیزات بروز و مدرن، وظیفه ارائه خدمات به بیماران قلبی و عروقی را بر عهده دارد. بیمارستان قلب ایندیانا در زمینی به وسعت ۲۱۰۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای معادل ۶۰ میلیون دلار ساخته شده است. این بیمارستان خارجی، علیرغم برخورداری از ۴ طبقه، تنها ۳ طبقه فعال دارد و طبقه چهارم آن به توسعه‌های آتی این بیمارستان اختصاص یافته است.

فهرست پروژه تحلیل و بررسی دو نمونه بیمارستان خارجی (بیمارستان رین‌ستیت – ایندیانا)

بیمارستان رین‌ستیت
توضیحات عمومی پروژه
کانسپت طراحی
سایت پلان
آتریوم و پل معلق
تقسیم بندی فضاها
پله فرار
پلان طبقه همکف
پلان طبقه اول
پلان طبقه دوم
پلان طبقه سوم
بیمارستان قلب ایندیانا
اطلاعات عمومی در مورد بیمارستان قلب ایندیانا
پلان بیمارستان
دیاگرام طبقات
سرسرای عمومی
محل ملاقات بیماران

مطالعه بیشتر