دانلود ویژه پرسشنامه روحیه معلمان

دانلود ویژه پرسشنامه روحیه معلمان
نوع فایل
word
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,000 تومان

شرح مختصر:

دانلود ویژه پرسشنامه روحیه معلمان

پرسشنامه روحیه معلمان، در قالب فایل Word، شامل ۲۸ گویه، در ۲ صفحه ،همراه با راهنمای نحوه نمره دهی و تفسیر، روایی و پایایی و منبع مورد استفاده.

Image result for ‫دانلود ویژه پرسشنامه روحیه معلمان‬‎

دانلود ویژه پرسشنامه روحیه معلمان

فایل پرسشنامه روحیه معلمان یک پرسشنامه استاندارد بوده که توسط ساعتچی و همکاران در سال (۱۳۸۹) ارائه شده است.

در این پرسشنامه سوالات ۱، ۳ و ۴ عامل سلامت جسمانی و روانی فرد و امنیت محیط کار، سوالات ۲، ۲۷ و ۲۸ عامل احساس رضایت از محیط کار، سوالات ۶، ۷ و ۲۵ عامل احساس رضایت از نحوه مدیریت و ارضای فردی و گروهی توسط مدیر، سوالات ۱۰ ، ۱۱ و ۱۲، عامل احساس ارزش و احترام و شناخته شدن در سازمان، سوالات ۸ و ۱۵، عامل احساس مشارکت و موثر بودن در سازمان، سوالات ۲۳ و ۲۴، عامل احساس پراهمیت و مثمر ثمر به بودن بازدهی سازمان در جامعه، سوالات ۹ و ۲۶، عامل احساس رضایت از دریافت و مزایای لازم در حد اهمیت و ارزش کار، سوالات ۱۷، ۱۸ و ۱۹ عامل احساس آمادگی زمینه و شرایط لازم برای رشد و تکامل فردی برای رسیدن به مرحله عالی تر رشد و تعالی و سوالات ۱۶، ۲۰، ۱۲ و ۲۲ عامل احساس آزادی و استقلال و تعلق به سازمان و مدیریت را توضیح می دهند.

شما می توانید این مجموعه را به روش های زیر دریافت نمایید.

۱- دریافت از طریق ایمیل

۲- دریافت از طریق دانلود

شما می توانید سفارش فایل را به روشهای زیر پرداخت نمایید.

۱- واریز به حساب یا کارت به کارت

۲- پرداخت آنلاین

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر