دانلود خلاصه کتاب اشتباهات و موفقیت های مدیریت

دانلود خلاصه کتاب اشتباهات و موفقیت های مدیریت
نوع فایل
pdf
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
5,500 تومان

شرح مختصر:

دانلود خلاصه کتاب اشتباهات و موفقیت های مدیریت

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل خلاصه کتاب اشتباهات و موفقیت های مدیریت که شامل قسمتهای مهم این کتاب می باشد با بهترین کیفیت و با فرمت PDF در ۸۲ صفحه بهمراه شش دوره نمونه سوال درس تحلیل استراتژی های سازمانهای موفق و ناموفق با کد درس ۱۲۳۷۰۰۴-۱۲۱۸۲۴۲ در اختیار شما عزیزان قرار داده گرفته است. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید. در زیر قسمتهایی از متن فایل را مشاهده میکنید.

اشتباهات و موفقیت های مدیریت عنوان کتابی است از رابرت اف هارتلی با ترجمه‌ی مرتضی شانی که توسط انتشارات سازمان مدیریت صنعتی در سال ۱۳۹۴ به چاپ رسیده است. این کتاب ترجمه‌ای است از Managmetn mistakes and successes. 7th ed. c2003. موضوع اصلی این کتاب مدیریت است.

Afbeeldingsresultaat voor ‫دانلود خلاصه کتاب اشتباهات وموفقیت های مدیریت‬‎

دانلود خلاصه کتاب اشتباهات و موفقیت های مدیریت

این کتاب در خصوص اشتباهات و موفقیت های مدیران بیش از ۲۰ شرکت می باشد که در شرایط گوناگون ، با سرپنجه تدبیر توانستند موفقیت کسب کنند و یا در اثر لحظه ای غفلت شرکت را به ورشکستگی رساندند .

این کتاب موارد بسیار جذاب و ملموسی را مطرح می کند و اثر بخشی بسیار بالایی دارد با توجه به شرح شخصیت های مختلف که در شکست یا موفقیت نقش داشته اند و با فرض قرار دادن خود در جایگاه آنها و ضمن روبه رو بودن با مسائل در موضع شناخت فرصت ها و یا انتخاب ها قرار می گیریم . و در واقع از ۱- مخاطرات جنون ادغام ۲- مدیریت تغییر و بحران –بازگشت های بزرگ ( تحول ) ۳- اشتباهات فاحش برنامه ریزی و موفقیت ها ۴-پیشگامی و استراتژی اجراء ۵- کنترل ضعف ها و قوت ها ۶- ماجراهای کارآفرینی ۷- افت اخلاق و مسئولیت اجتماعی را به خوبی مطرح نموده است .

سرفصل های کتاب:

فصل اول :مقدمه

فصل دوم :دایملر – گرایسلر

فصل سوم: اسناپل – خرید تاسف بار

فصل چهارم :می تاگ: رها کردن یک شعبه خارجی همانند رها کردن یک پرونده

فصل پنجم :کاغذسازی اسکات، سان بیم و آل دانلپ

فصل ششم :هرمن میلر – تغییر مدیریت برای نقش نمونه

فصل هفتم :پریر- اداره ضعیف یک فاجعه

فصل هشتم: شاهکار در مدیریت بحران: تیلنول هراسناک جانسون و جانسون

فصل نهم :هواپیمایی کنتینانتال: از خاکستر

فصل دهم :هارلی دیویدسون: بالاخره

و …

مطالعه بیشتر