پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی (همراه با ترجمه فارسی)

پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی (همراه با ترجمه فارسی)
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
12,900 تومان

شرح مختصر

پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی (همراه با ترجمه فارسی)

دانشجویان ارجمند و کاربران گرامی محتوای این فایل شامل پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی را در دو بخش به صورت ppt – قابل ویرایش در ۲۷ اسلاید برای شما عزیزان آماده دانلود کرده ایم متن فایل پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی اجتماعی به زبان انگلیسی می باشد که ما این فایل ارزشمند را برای شما عزیزان به صورت ترجمه فارسی گردآوری کرده ایم،. در صورت تمایل می توانید این فایل ارزشمند را از فروشگاه سایت خریداری و دانلود نمایید. پس از اتمام فرایند خرید لینک دانلود قابل مشاهده و دانلود میباشد و یک لینک دانلود هم به ایمیل شما ارسال خواهد شد که به مدت یک هفته در ایمیل شما فعال خواهد ماند. پس در هنگام خرید در نوشتن ایمیل خود دقت کامل را نمایید تا در دریافت فایل با مشکل مواجه نشوید.

الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی یا SSA – Social Spider Algorithm یا SSO یک الگوریتم بهینه سازی نوین است که در سال ۲۰۱۵ توسط شخصی به نام جیمیز ارائه شده است. در طی سال های متعدی، عنکبوت در هوش مصنوعی، موضوع تحقیقاتی بسیاری از پژوهشگران در مقایسه با دیگر حیوانات بوده است. میتوان رفتار جستجوگر عنکبوت اجتماعی را، حرکت همگانی آنها به سوی منبع غذایی عنوان کرد. برای دریافت فایل لطفا به راهنمایی موجود در انتهای این متن توجه نمایید.

بخشی ازمتن پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی:

اسلاید ۴

SSO: Social spider optimization
History and main idea

•A majority of the spiders are solitary which means that they spend most of their lives without interacting with others. •

Among the 35 000 spider species observed and described by scientists, some species are social. •

These spiders live in groups. Based on these social spiders, social spider optimization (SSO) developed to optimize the problems.

پاورپوینت الگوریتم بهینه سازی عنکبوت اجتماعی (همراه با ترجمه فارسی)

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر