برترین پاورپوینت سازماندهی مبلمان شهری

برترین پاورپوینت سازماندهی مبلمان شهری
نوع فایل
ppt
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
3,900 تومان

شرح مختصر:

برترین پاورپوینت سازماندهی مبلمان شهری

در این بخش فایل سازماندهی مبلمان شهری نمونه ی موردی خیابان امام شهر سیرجان با فرمت PowerPoint در ۱۸ اسلاید قابل ویرایش در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

بخشی از متن:

مبلمان شهری

  žبه مجموعه وسیعی از وسایل ؛ اشیا ء ؛ دستگاه ها ؛ نماد ها و عناصری گفته می شود که چون در شهر و خیابان و در کل در فضای باز نصب شده اند و استفاده ی عمومی دارند به این اصطلاح معروف شده اند . 
به عبارت دیگر عناصری مانند : نیمکت ها ؛ ایستگاه های اتوبوس ؛ علایم ؛ منابع نوری ؛ صندوق های پستی ؛ سطل های زباله و….. که برای راحتی ؛ آسایش و زیبایی بیشتر ؛ ارایه ی اطلاعات ؛ کنترل حرکت ؛ ایجاد امنیت و رفاه شهروندان در فضاهای شهری قرار داده شده اند ؛ مبلمان شهری نام دارد 

پیشینه ی مبلمان شهری در ایران :

  žدر تاریخ نگاری ایران تاریخچه ی مدون و جداگانه ای از انواع مبلمان شهری و سیر تکاملی آن به چشم نمی خورد و سوابق موجود به صورت پراکنده از میان مدارک تاریخی کشور به دست آمده است . از آنجا که قدمت تمدن های باستانی در ایران بسیار بیشتر از اکثر نقاط دنیا و به ویژه تمدن های اروپایی که امروزه در زمینه ی عناصر و مبلمان شهری پیشرو هستند می باشد ؛ تظاهر حالات ابتدایی بعضی از عناصر و مبلمان شهری را می توان به آنها نسبت داد مانند انواع آبنماها در زمان هخامنشی در ایران ؛ لوح های سنگی ؛ تندیس های سنگی از پادشاهان و….. که نمایانگر قدمت طولانی مبلمان شهری در ایران است . 

 

فهرست برترین پاورپوینت سازماندهی مبلمان شهری

مبلمان شهری
پیشینه ی مبلمان شهری در ایران
ارئه ضوابط و مقررات مورد نیاز برای اجرای طرح
بررسی مبلمان شهری خیابان امام

مطالعه بیشتر