نقشه اتوکد حرم امام علی (ع) در نجف اشرف

نقشه اتوکد حرم امام علی (ع) در نجف اشرف
نوع فایل
DWG
حجم فایل
نویسنده
دسته بندی
6,900 تومان

شرح مختصر:

نقشه اتوکد حرم امام علی (ع) در نجف اشرف

در این بخش پلان اتوکد حرم امام علی علیه السلام در نجف اشرف با فرمت DWG در ۱ شیت جامع در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است، در صورت تمایل می توانید این محصول را از فروشگاه خریداری و دانلود نمایید.

شرحی مختصر پیرامون حرم امام علی (ع)

حرم علی بن‌ابی‌طالب، آرامگاه امام اول شیعیان در شهر نجف عراق قرار داردعلی بن ابی‌طالب در سال ۴۰ قمری به دست عبدالرحمن بن ملجم مرادی کشته شد.و در پشت کوفه دفن گردید که بر اساس وصیت خود وی قبر او مخفی نگه داشته شد و قرن دوم هجری در عصر هارون الرشید، محل قبر علنی شد. به عقیده شیعیان، آدم و نوح هم در کنار علی بن ابی‌طالب دفن شده‌اندهمچنین جمع فراوانی از عالمان بزرگ شیعه در این حرم مدفونند.

لی که در مسجد کوفه به دست عبدالرحمن بن ملجم مرادی هنگام نماز صبح ۱۹ رمضان با شمشیر زخمی گشته‌بود، و در شب جمعه ۲۱ رمضان سال ۴۰ قمری درگذشت، در وصیتی به حسن و حسین محل دفن خود را سفارش کرده بود.

بر اساس وصیتشقبر را پنهان نگه داشتند و جز امامان و برخی شیعیان ویژهٔ این خاندان، کسی از محل دفن آگاهی نداشت. در کتاب‌ها به‌ تفصیل سبب نهفتگی قبر را در کتاب‌های شیعه شرح داده‌اند.سید بن طاووس نوشته‌است: «… پیکر مطهر حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابیطالب (ع) را شبانه خارج کرده و امام حسن و امام حسین (ع) و محمد حنیفه و عبدالله بن جعفر و عده‌ای از خاندان وی همراه جسد بودند و آن را پشت کوفه دفن نمودند،

 راهنمای خرید و دانلود فایل نقشه اتوکد حرم امام علی (ع) در نجف اشرف

برای پرداخت از کلیه کارتهای عضو شتاب میتوانید استفاده نمائید.

بعد از پرداخت آنلاین لینک دانلود فعال و نمایش داده میشود ، همچنین یک نسخه از فایل همان

لحظه به ایمیل شما ارسال میگردد. در صورت بروز هر مشکلی،میتوانید از طریق تماس با ما پیغام

بگذارید و یا در تلگرام با ما در تماس باشید.

مطالعه بیشتر